פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איל מקיאג' הונה את הלקוחות בפרסום שקרי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה-ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת איל מקיאג' שלחה לי פרסומת לאימייל והזמינו אותי להגיע לפגישת ייעוץ לקורס איפור.
בהזמנה נרשם כי ניתן להגיע ולשמוע על הקורסים המוצעים ובנוסף לקבל מייקאפ במתנה ללא כל התחייבות.

קבעתי פגישה במכללת ירושלים אצל שירה מנהלת המכללה וציינתי שאני מגיעה בעקבות פרסום זה

לפגישה חיכיתי חצי שעה,למרות שהיא נקבעה מראש
בפגישה ניסו לשכנע אותי במשך שעה שלמה בצורה מסיבית לסגור קורס עוד באותו היום למרות שהסברתי כי באתי לשמוע וכי אני צריכה לחשוב על כך.
הפגישה נגמרה ושירה אמרה שנהיה בקשר.
לא הוצע לי שום מייק אפ כפי שהובטח בפרסום
חזרתי שוב לשירה והראתי לה את הפרסום שנשלח לי למייל,שירה טענה שנגמרו התלושים למייק אפ...

חשוב לציין כי אם באמת נגמרו התלושים אז שירה היתה טורחת לציין זאת במעמד הפגישה (או בשיחת
הטלפון שקדמה לפגישה) ולהסביר כי כרגע נגמר וכשיגיע אז יזמנו אותי לקבלת המייקאפ

החברה מנסה למשוך לקוחות בכדי שיגיעו לשמוע על הקורסים שלהם ומנסה לשכנע אותם בצורה מסיבית להתחייב לקורס עוד במעמד הפגישה,חשוב לציין כי מגיעות לפגישות אלה בעיקר בנות צעירות לפני או אחרי צבא וכאשר מנסים לשכנעם בצורה כזו אז הן מתפתות מהר ולאחר מכן יכולות להתחרט על זה, אך אז כבר מאוחר מידיי

בנוסף לזאת החברה לא עומדת בתנאי הפרסום שפרסמה וכי על מנת לקבל את המייקאפ יש להגיע לפגישת הייעוץ ולשמוע על הקורסים המוצעים,אין שום התחייבות נוספת.
אין הם יכולים להתנות את קבלת המייקאפ בתשלום על הקורס.
החברה איל מקיאג הונה את הלקוחות בפרסום שקרי
כשמלכתחילה היא לא מתכוונת לקיים פרסום זה.

ניזוקתי בבזבוז זמן של שעה וחצי -שעה פגישה+חצי שעה המתנה
ועלבון על אי קיום הפרסום
עמידה בפרסום פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה