פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 28.7.10 רכשתי שני פריטי איפור במבצע 1+1, באחד מהם השתמשתי מיידית, בשני - שפתון - שרכשתי עקב המבצע, החלטתי להשתמש כחודש וחצי מאוחר יותר.
פתחתי את המוצר, שהיה עד אז סגור באריזתו המקורית, וגיליתי שהוא שבור בבסיסו.
פניתי לחנות בבקשה להחליף אך נדחיתי עקב כך שלא הגעתי תוך שבועיים מיום הקניה.
המוכר שענה לי היה עוקצני (הוא בדק בנרות שהמוצר חדש ושאל אם השבר נובע מכך שאינני יודעת להשתמש בשפתון) ובכל מקרה סירב להחליף.
פניתי לשירות לקוחות בטלפון אך נדחיתי שוב, משום שעברו שבועיים מיום הקניה ו"אין מה לעשות". נסיונותי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות נדחו בטענה ש"היא לא מדברת עם כל אחד ואם אני מתעקשת אפשר לשלוח פקס אבל בכל מקרה אף אחד לא יחליף לי מוצר אחרי שבועיים מיום הקניה".
התייאשתי וספגתי את ההפסד (לא הייתי קונה מוצר אחד, קניתי בגלל המבצע).

בקשתי שיסירו אותי מרשימת התפוצה של SMS וכד'
שנה אחרי, איל מקיאג' בחוצפתם שוב פונים אלי ומזמינים אותי לסדנת איפור חינם, אך עדיין מסרבים להחליף את השפתון, שעדיין נמצא אצלי בתיק באריזתו המקורית ומחכה שהם יתנהגו לצרכנית כמו שצריך.
אולי כדאי שתסבירו להם שבינתיים הם מפסידים כלקוחות את בנותי, אחותי, אמי ועוד חברות טובות.
עלבון ו סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום באחד זהה - תקין פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה