פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זכיתי ב100 ש"ח בדף פייסבוק איל מקיאג. שובר אחד כיבדו והשני עשו לבעלי לינץ.
בעלי ניגש לקחת עבורי את הזכייה הנוספת וצעקו עליו ואמרו לו שלא מגיע. מנהלת סניף רעות אוחיון אמרה שכבר לקחתי 100 ש"ח אחד ולא מגיע לי ולא רצתה לשמוע. הוא יצא מהחנות..שוחתתי עם השירות לקוחות והם אמרו לי שהם דיברו עם רעות והכל מסודר ושוב בעלי הלך לשם..במיוחד ואיליה קיללה אותו ואמרה לו "לך...ת... לא אכתוב את הכל כי זו בושה ..הוא שאל אותה: מה אמרת? והיא יצאה מהחנות ..ובסוף לא נתנו לו. שוב פניתי לשירות לקוחות הפעם אמרתי להם שאיליה קיללה את בעלי
גב' סיוון כהן, מנהלת שירות לקוחות התקשרה ואמרה שכל הפעילות בחנות מוקלטת וכי ישמעו את ההקלטה ויכתבו לי מכתב.
אחרי 3 שבועות קבלתי מכתב שלא כתוב בו בכלל על הקללה . סיוון כתבה לי שההקלטות נשמרות עד 24 שעות. נתנו לי סדנא איפור שניתנת בכל מקרה חינם כל הזמן (הייתי בה עשרות פעמים וכרגע יש לי 2 שוברים מחברת 012) תמיד חינם
הייתי בהלם מתשובה של סיוון ומפיצוי המזלזל הזה.
למה סיוון לא אמרה לי שההקלטה נשמרת 24 שעות? הרי פניתי באותו רגע לשירות לקוחות.
למה מזלזלי בלקוחה?
זה ממש מעליב הפיצוי הזה. שלא לדבר עם מכרה לי שכתבה פקס והזכירה את שמי ופיצו אותה בשובר מתנה לאיפור
איני מבינה את התנהלות החברה. העובדת לא התנצלה בפני בעלי ואני והוא היינו מטורטרים כל אותו הזמן עד לקבלת השובר שזכיתי בו.
למה לזלזל בלקוחה? והיא בכלל לא רוצה שאקשיב להקלטה? האם באמת השיחות מוקלטות שם?
כל ההתכתבות שלי עם סיוון מאוד מוזרה. היא בכלל אמרה שהמכתב נשלח מההנהלה ולא ממנה. תמוה בעיניי
מבקשת לפצות אותי בהתאם!!
סיון פשוט רצתה לנפנף אותי ולא לטפל בי כראוי!!
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה