פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בעת חתימת חוזה, התעלמות מבקשה לביטול קורס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
החרש 8 ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מבצעת קורס איפור ביוטי במכללה החל מינואר 12'. באחד מן השיעורים המליצה לי אחת מנציגות החברה לאור כישוריי להתראיין לקורס ריאליטי שעתיד היה להיפתח ב2.4.12. ואכן פנייתי הינה בדבר חוזה שנחתם בתאריך 2.3.12 בדבר קורס הריאליטי.

עת חתימתי על חוזה הקורס הבעתי הסכמתי בכתב לשלם ממיטב כספי ולהצטרף לקורס שע"פ הגדרת החברה יועד ל20 חניכים\ות.
התשלום הגבוה כפי שהוסבר והובא לידיעתי הוגדר לאור יוקרתו של הקורס, מספר המקומות המוגבל ובחירת החניכים ע"פ ראיונות התאמה לקורס. מודגש כי הבעתי רצון להצטרף לקורס במיוחד לאור יוקרתו, כפי שהוצגה.
ביום שישי ה 23.3.12, כשהגעתי לשיעור ביוטי, נדהמתי לגלות כי "לאור הביקוש הרב הרישום לקורס ריאליטי נמשך" וזאת באמצעות מודעה שנתלתה על כל אחת ואחת מהכיתות במכללה. הודעתי בע"פ במיידי לציגת שירות הלקוחות שהייתה במקום והונחיתי על ידה להגיש בקשה זו בכתב.
ב27.3.12 הודעתי בכתב על רצוני המיידי לביטול החוזה לאור הטעיה מצידכם (בין אם מכוונת ובין אם לאו) שנתגלתה על ידי בדיעבד.
עובדה זו בדבר המשך הרישום לקורס, לא עולה בקנה אחד עם המידע שהוצג לי עת חתמתי על חוזה. קיים פער ברור בין דימויה של המציאות שהוגדרה בעת החתימה על החוזה לבין המציאות כפי שהיא היום, לאור השינויים שביצעה החברה ושלא נלקחו בחשבון על ידי.
אי גילוין של עובדות אלו בזמן חתימת החוזה מהוות מבחינתי עילה לביטול החוזה, שכן מלכתחילה לא היה נחתם אם היה מובא מידע זה לידיעתי ומעולם לא הייתה ניתנת הסכמתי להתקשרות בחוזה. שינוי מתכונת הקורס ללא הודעה מוקדמת לנרשמים הקודמים לאור העובדות שציינתי מעלה מהווה פגיעה מוסרית ומשפטית. לא קיימת כל הצדקה למימוש החוזה ברגע שהופרה המתכונת שהוצגה.
ביקשתי לגבות אף לא אחד מן השיקים שהועברו ולבצע ביטול מלא במיידי (למען הסר ספק – ללא גביית דמי ביטול וללא גביית דמי רישום), למרות שחלפו 14 ימים מיום חתימתי על החוזה וזאת לאור מועד גילוי העובדות שהוזכרו מעלה בהן שונתה המתכונת שהוצגה לקורס. (אם השינוי מתכונת היה מתבצע ומובא לידיעתי במהלך ה14 יום הביטול היה מגיע מוקדם יותר)

בנתיים למרות כל הטלפונים שלי, ולמרות שהודיעו לי ממחלקת שירות הלקוחות שיש לחברה 30 ימים לדון בבקשה לביטול, גבו לי שני צ'קים שמסתכמים ב1,500 ש"ח, לא חוזרים אלי לאף טלפון מועדות הביטולים ועברו כ40 ימים מאז הגשתי את הבקשה.

אין לי ספק שמדובר בחברה ללא תודעת שירות, אין עם מי לדבר, עובדים על לקוחות בעיניים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי הולם פתרון נדרש :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה