פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים לטלפונים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רשומה לקרוס באיל מקיאג'
ופשוט אין מענה לטלפונים,לפני שנרשמים לקורס הם יודעים טוב מאוד לא להפסיק להתקשר
כדי שתרשמו לקורס,אבל שצצריך מהם דברים הם פשוט לא עונים,
אני לומדת בתל אביב והייתי צריכה להשלים שיעור בירושלים
מהבוקר אני לא מפסיקה להתקשר אליהם כדי לדעת איפה המכללה בירושלים
ואין מענהה פשוט להשתגע,החלטתי לנסוע בכל זאת נסיעה של שעתיים עם g.p.s והכתובת שרשומה באתר שלהם וכמובן הכתובת לא נכונה אני ובעלי בהסטריה שנאחר לשיעור כל אחד מנסה להתקשר מהטלפון שלו ואין מענה במשך 45 דקות , החלטנו לחפש חנות של איל מקיאג' והם עזרו לנו למצוא את המכללה למרות שהיה לנו איחרו של שעה לשיעור המורה הסכימה לההכניס אותי בעקבות הסיפור,אחרריי שבוע שכחתי מראה בשיעור התקשרתי שישמררו לי את המראה כי היא לא שלי והיא לא ממש זולה וכומבן שוב אין מענה,אחרי 3 ימים שאני מנסה להשייג אותם,הצלחתי כשפניתי לחנות והם קישרו אותי עם שירות לקוחות שהבטיחו לחזור אליי ולא חזרו ניסיתי שוב יום אחר כך להתקשר וכמובן למה שיהיה מענה ?? הם מדברים רק עם מי שעדיין לא נכנס לקורס שלהם
שוב התקשרתי לחנות שיקשרו אותי עם שירות לקוחות היא הסכימה ללכת לבדוק,וכנראה שכבר היה מאוחר מידי כי לקחו את זה משם לצערי אז תודה רבה לכם,אני לא ממליצה עליכם למרות שיש מורים מעולים קורס הבא אני ארשם המקום אחר
עוגמת נפש סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה