פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע וחוסר רצון לשרת לקוחה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
דרך עכו 192 קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קיבלתי דרך המייל קופון הנחה למבצע של מייק אפ,ניגשתי לסניף חיפה על מנת לקנות את המייק אפ ולא היה את מספר המייק אפ שאני משתמשת בו תמיד,לכן לפי המלצת המוכרת לקחתי מספר אחר והיא אמרה להגיע אחרי כמה שבועות שיתקבל המייק אפ למלאי כי לא היה שם (מייק אפ מוצק M8)חשוב לציין שאני מאזור טבריה ולא קרובה כל כך לקריון,הגעתי מספר פעמים לאזור ועברתי בחנות לראות אם הגיע למלאי וכל פעם קיבלתי תשובה שלילית.באחד הפעמים לפני שבועיים כאשר שאלתי את המוכרת אם הגיע היט טענה שלא,ואז שאלתי את המוכרת על מוצרים אחרים והיא הסבירה לי על מבצעים חדשים,אמרתי לה שאני מחפשת את המייק אפ כבר מלא זמן ואז לאחר 10 דקות של שיחה היא אמרה לי"את יודעת מה יש לי מייק אפ אחד במספר שלך אבל שמרתי ללקוחה,בואי תקני אותו במבצע שדיברנו " התפלאתי ולא האמנתי למה ששמעתי,פתאום יש מוצר אחד ועוד שמור,אמרתי לה שתביא לי אותו ואני רוצה לעשות עליו החלפה,אך מכיוון שהמייק אפ לא היה איתי,ביקשתי לה שתחכה רבע שעה עם זה כי אחותי צריכה להגיעי עם המייק אפ,המוכרת סירבה בכל תוקף,ואמרה שהיא לא יכולה..אלא אם אני קונה אותו עכשיו.אמרתי לה שזה עניין של רבע שעה וזה החלפה...היא התעייצה עם המוכרת השניה ושניהן סירבו,יש לציין שההתנהגות שלהם הייתה ממש לא נעימה,הן סירבו לקבל את ההחלפה ודיברו לא יפה...כלקוחה של המון שנים פעם ראשונה שאני נתקלת ביחס כזה ובתירוץ מפגר שאי אפשר לחכות רבע שעה רק אם אני קונה עכשיו!!! הלכתי משם כעוסה מאוד.אתמול הייתי שם בסניף הקריון ושאלתי שוב האם הגיע המייק אפ ושוב אותה מוכרת ביחס כועס ופוגע טענה שלא..ששאלתי מתי יגיע היא אמרה שהיא לא יודעת
עוגמת נפש סוג הנזק :

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה