פרטי התלונה

תלונות איל מקיאג'

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מברשת מייק אפ לא תקינה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
החלמונית 14 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
פניתי 4 פעמיים לשירות לקוחות ואחראית לקוחות בחניות חזרה אלי . הסברתי לה שקניתי מברשת מייק אפ לפני שנה ושלושה חודשיים והחליפו לי את המברשת לאור זה שנשר השיער מברשת והסבירה לי שאני צריכה לשתוף את המברשת .
רחצתי את המברשת כמו שהיא הסבירה .
לבסוף לאחר שרחצתי אותה כל הדבק יצא למטה , הגעתי חנות שלכם ואמרו לי שלא שתפתי טוב וזאת לאחר שהמוכרת הסבירה לי איך לרחוץ .
כל המברשת בלי הדבק שזה עלה לי 300 שקל וכל זה קרה בגלל הסבר שגוי שלכם .
בנוסף האחראית חניות לדעתי בשם נטלי אמרה שתבדוק ותחזור טלי אני ממתינה כבר שבוע וחצי לתשובה . אני מנהלת בשירות לקוחות והשירות שלכם מתחת לכל ביקורת .
אני רוצה שתחליפו את המברשת בעקבות תקלה שלכם
תודה שני

איל מקיאג' שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה