|
|
|
|
|
|
מברשת מייק אפ לא תקינה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
החלמונית 14 |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
פניתי 4 פעמיים לשירות לקוחות ואחראית לקוחות בחניות חזרה אלי . הסברתי לה שקניתי מברשת מייק אפ לפני שנה ושלושה חודשיים והחליפו לי את המברשת לאור זה שנשר השיער מברשת והסבירה לי שאני צריכה לשתוף את המברשת .
רחצתי את המברשת כמו שהיא הסבירה .
לבסוף לאחר שרחצתי אותה כל הדבק יצא למטה , הגעתי חנות שלכם ואמרו לי שלא שתפתי טוב וזאת לאחר שהמוכרת הסבירה לי איך לרחוץ .
כל המברשת בלי הדבק שזה עלה לי 300 שקל וכל זה קרה בגלל הסבר שגוי שלכם .
בנוסף האחראית חניות לדעתי בשם נטלי אמרה שתבדוק ותחזור טלי אני ממתינה כבר שבוע וחצי לתשובה . אני מנהלת בשירות לקוחות והשירות שלכם מתחת לכל ביקורת .
אני רוצה שתחליפו את המברשת בעקבות תקלה שלכם
תודה שני
|
|
|
|
|
|
|
|
איל מקיאג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|