פרטי התלונה

תלונות תיק ותיק

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק לתיקון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2009 , רכשתי תיק 90 ליטר תוצרת outdoor , לבני המשרת בכפיר.

ביום ב ה- 05 ביולי התקשר בני מבסיס צאלים ומסר לי שנקרא לו התיק וכל הדברים התפזרו.

נסעתי אליו לבסיס בכדי לקחת את התיק ולהביא לו תיק חלופי שלקחתי מחברתי.

במקביל התקשרתי לשרות לקוחות של חברת קל גב ונאמר לי למסור את התיק לחנות תיק ותיק בקניון באר-שבע בכדי שיעבירו לתיקון.

בשעה 14:00 הגעתי לחנות תיק ותיק בבאר שבע, ולהפתעתי מנהלת החנות בשם "אנה" מסרה לי שאינה מוכנה לקבל תיק מלוכלך לתיקון.

הסברתי לגב' שהתיק הינו תיק של חייל והוא מלוכלך כי גם לא ניתן לכבס אותו (90 ליטר) ואין לי שום כוונה שהם ינקו את התיק אלא פשוט ייתקנו מוצר שאמור להחזיק מעט יותר זמן ממה שהחזיק.

לבסוף לקחה הגברת את התיק אולם אמר שתבדוק האם אפשר לקחת לתיקון תיק מלוכלך. אבקש להדגיש כי התיק אינו מלוכלך בתוכו אלא פשוט מאובק מחול ואבק בחלק החיצוני שלו.

ביום ג' ה- 06 ביולי התקשרו אלי מתיק ותיק בבאר-שבע ומנהל חנויות רשת תיק ותיק אדון בשם אלבז אבי מסר לי שהוא לא מקבל תיק שאינו נקי לתיקון.

בשעה 12:40 התקשרתי לשרות לקוחות של קל- גב לגברת בשם ענת שאמרה לי שלא מקבלים תיק מלוכלך (לאחר שהסברתי לה את השתלשלות הדברים) לתיקון וכן לא הצליחה להסביר לי כיצד מכבסים תיק 90 ליטר והיכן כתוב שלא מקבלים תיק מלוכלך.

כמו כן ניתקה את הטלפון ולא העבירה השיחה למנהל שרות לקוחות אף על פי שביקשתי.
אודה לעזרתכם כיצד עלי לפעות
גם כספי סוג הנזק :
תיקון התיק פתרון נדרש :

תיק ותיק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה