פרטי התלונה

תלונות תיק ותיק

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארנק פגום מהשימוש הראשון ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.07.12 רכשתי ארנק גברים של 'טוני פרוטי' מסניף קניון השרון בנתניה. במעמד הקנייה "ביליתי" לא מעט זמן בחנות במטרה למצוא את הארנק הטוב והמומלץ ביותר. המוכרת הציגה לי מס' דגמים, אך הבטיחה כי הדגם 'טוני פרוטי' שבחרתי, אומנם הוא היקר ביותר, אך ללא ספק האיכותי ביותר בחנות. לשאלתי אודות עמידותו וותק חייו של ארנק מסוג זה, ענתה המוכרת שאין סיבה שנפגש בגין פגם במוצר.
מחדל ראשון: המוצר נפגם תוך פחות מחודש -
לאחר כ- 3 שבועות בלבד, נפרמו התפרים של כיס המטבעות והופיעו שפשופים בצידו השני של הכיס. בתאריך ה- 31.08.12 כשפנינו לחנות, טענו ה"מומחים" שהסיבה לשני הפגמים היא כמות המטבעות בארנק. השאלה שנשאלת היא - מה מטרת כיס המטבעות אם לא אחסון מטבעות? דרישתי הבסיסית היתה החלפת הארנק בארנק חדש, אך משאנני אדם נוקשה מטבעי, הסכמתי לתת הזדמנות לבקשת המוכרת ולשלוח את הארנק לתיקון. במעמד זה ציינתי כי אני מצפה לקבל את הארנק במצב 'כמו חדש' וללא כל זכר מהפגמים.
מחדל שני: הבטחה לקבל את הארנק מתיקון תוך לכל היותר חודש -
ראשית, מיותר לציין שגם חודש הוא זמן לא סביר לתיקון מוצר, אך הלוואי שהחנות הייתה עומדת בהבטחתה והארנק היה חוזר אלינו תקין תוך הזמן הנקוב.
לאחר חודש ומשלא קיבלנו שום פנייה אודות חזרת המוצר מתיקון, פנינו לחנות והמוכרת אמרה שחל עיכוב ושהארנק יגיע בסוף החודש (מה שאומר שנאלץ לחכות חודשיים ולא חודש כאמור). מכיוון שסבלנותנו עמדה להסתיים, אמרנו שזה לא מקובל והיא ענתה שאין לה יותר מה להגיד ושנפנה למנהל החנות אלי. פנינו ואלי לא חזר... אחרי שבועיים פנינו שוב לחנות ורק אז נאמר לנו ע"י הנציגה בחנות שתבדוק ותחזור אלינו.

מחדל שלישי: קבלת מוצר מתיקון במצב לא תקין -
לאחר מס' ימים, חזרו אלינו שהארנק בחנות וניתן לבוא לאסוף אותו. הגעתי לחנות ולתדהמתי הארנק לא חזר במצב שהיה אמור לחזור בו. אומנם כיס המטבעות תוקן, אך במקום השפשופים על העור ("הכי איכותי" לדברי המוכרת בחנות), נראתה מריחה שחורה ולא ברורה שכנראה מטרתה הייתה לכסות את השפשוף, אך יצרה פגם ויזואלי נוראי, גרוע יותר מהשפשופים שהיו. לשם השוואה הסתכלתי על העור בצד של כרטיסי האשראי וניתן לראות באופן מובהק את ההבדל המשמעותי בין הצדדים - דבר שללא ספק לא נראה טוב לעין ולא היה לשביעות רצוננו. כתגובה לטענתנו אודות התיקון הלקוי, אמרה המוכרת בחנות שהיא לא יודעת למה זה קרה (משמע, גם היא הבחינה בכתם השחור על הארנק כשצבעו המקורי הוא חום).

מחדל רביעי: אי לקיחת אחריות והמשך הטרטור -
משגם המוכרת נשארה ללא מילים, הפנתה אותנו בשנית למנהל אלי, שהבטיח לבדוק את הדברים ולחזור אליי למחרת. גם הפעם לא דובים ולא יער, אלי לא חזר אליי כפי שהבטיח. ההשתלשלות עברה כל גבול ולא היה בכוונתנו לוותר, כל שרצינו הוא לקבל מוצר חדש או החזר כספי לבחירתכם. שוחחנו עם אלי מס' שיחות והרגשנו שאנו נלחמים בטחנות רוח. אלי מצידו התעקש שהארנק תקין (לא ברור איך ניתן לטעון תקינות שהליקוי ברור וגלוי לעין) ושאין הוא מוכן להחליפו בשום מצב. הוא הפגין יחס מזלזל וחוסר סבלנות, תוך מתן תשובות לקוניות שחזרו על עצמן כמו מנטרה: אני לא מחליף, תפנו למנהל שלי".

לאחר שפניתי אל איריס, מנהלת רשת תיק ותיק, שלחתי אליה את הפרטים בכתב וזו הבטיחה לי שתחזור אליי תוך 24 שעות אך גם הפעם לא הייתה עמידה בהבטחות.
משלא חזרה אליי לאחר כ- 5 ימים יצרתי עימה קשר וזו הסבירה שתבדוק את הדברים ותחזור אליי. גם הבטחה זו לא קוימו ורק לאחר שהזכרתי לה את המקרה לאחר מס' ימים, שלחה אליי מכתב לקוני שכתב יצרן הארנק.

כלומר, לא קיבלתי ממנהלת הרשת התייחסות למקרה דנן, היא לא נתנה את הדין על השירות הלקוי והבזוי שקיבלתי מעת שרכשתי את הארנק ה'יקר' וה'איכותי' אלא זרקה את האחריות על יצרן הארנקים.

מצ"ב המכתב שקיבלנו כתשובה על פנייתנו.


לסיכום:
1. מדובר בארנק שנקנה כמתנה ו"בילה" יותר זמן בחנות מאשר בשימוש.
2. עוגמת הנפש וטרטור המשווע בעקבות השתלשלות רשלנית ולא סבירה: חשבנו שקנינו מוצר הכי טוב והתבדנו, זמן תיקון שחרג מהתחייבות החנות, המרדף אחרי קבלת המוצר בחזרה, קבלת מוצר לקוי מתיקון ויחס מחפיר של מנהלים שאמורים לייצג את הרשת ולתת שירות לאחר קנייה שיהיה הוגן כלפי הלקוח ולא יפגע בשמה של החברה, תוך הטלת האחריות על יצרן הארנק.

לא ייתכן, שהוצאנו ממיטב כספנו ורכשנו את הארנק הכי יקר בחנות ולאחר כ- 3 שבועות של שימוש בארנק נאלץ להתפשר על ארנק מוכתם כיוון שחברת TIK V TIK לא מוכנה לקחת אחריות על פגמים בייצור.

אבקש לטפל במכתבי במלוא תשומת הלב ובהקדם.

** הארנק נמצא עדיין בחנות בסניף קניון השרון בנתניה **
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

תיק ותיק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה