פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת שירותים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ת.ד.826, שהם 73142. טל' 1-700-502-200, פקס 08-9157111 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים חתמנו על חוזה עם חברת מי טל על הספקת מים כמה פעמים בחודש במיכלים שמתחברים למכשיר חימום/קירור. בעת חתימת החוזה נאמר לנו שנמכשיר מסופק חינם, אך לאחר מכן התברר שמכשיר נרכש על ידנו הפריסה של תשלומים. יש לציין שעד כה לא קיבלנו העתק של החוזה (מס' לקוח 1036073, מס' מסלול 34-00053.00, סוג חוזה 04 3400).
לא מזמן חברה מי טל החליפה את שמה או נרשה על ידי חברה אחרת והפכה להיות עיינות. הבעיה העיקרית היא שהחברה החליפה את המים עצמם, המים הפכו להיות לא טעימים, לא איכותיים, עם ריכוזיות של מינרלים שונים, כאשר המים משאירים אבנית חזקה מאוד העת הרתחתם.
ברצוננו לבטל את הספקת שירותים בטענה ששימוש במים כאלה בלתי נסבלים ובלתי אשפרים בשבלנו.
בעת הפניה לחברה לגבי הבקשה על הפסקת הספקת שירותים החברה סירבה להענות לבקשתנו. אנו נאלצים לשלם על מכשיר שעומד ללא שימוש מכיוון שלא ניתן להשתמש במים האלה והפסקנו להזמינם, והתשלומים בגובה של 57.00 ש"ח לחודש יפסקו רק בעוד שנה וחודשיים.
כספי סוג הנזק :
הספקת הספקת שירותים וגבית תשלומים, החזר כספי עבור פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
טל בוגטוס מנכ"ל יוגל ש שם ותפקיד:
חברת יוגל שיווק מיטל בע"מ הינה זכיינית להפצה של חברת מיטל רק באזור דרום (באר שבע והסביבה). כל זכיין פועל באופן עצמאי לחלוטין ואחראי רק לאזור ההפצה שלו.
באזור המרכז פועל זכיין אחר.
תגובה:
כדאי לפנות לחברת מיטל סחר אילת (המפעל) ולבדוק את הנושא
אולי פועל זכיין חדש או אחר באזור השפלה
הטלפון שלהם הוא: 08-6379110
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה