הספקת שירותים |
נושא התלונה: |
יום שישי 16 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ת.ד.826, שהם 73142. טל' 1-700-502-200, פקס 08-9157111 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים חתמנו על חוזה עם חברת מי טל על הספקת מים כמה פעמים בחודש במיכלים שמתחברים למכשיר חימום/קירור. בעת חתימת החוזה נאמר לנו שנמכשיר מסופק חינם, אך לאחר מכן התברר שמכשיר נרכש על ידנו הפריסה של תשלומים. יש לציין שעד כה לא קיבלנו העתק של החוזה (מס' לקוח 1036073, מס' מסלול 34-00053.00, סוג חוזה 04 3400).
לא מזמן חברה מי טל החליפה את שמה או נרשה על ידי חברה אחרת והפכה להיות עיינות. הבעיה העיקרית היא שהחברה החליפה את המים עצמם, המים הפכו להיות לא טעימים, לא איכותיים, עם ריכוזיות של מינרלים שונים, כאשר המים משאירים אבנית חזקה מאוד העת הרתחתם.
ברצוננו לבטל את הספקת שירותים בטענה ששימוש במים כאלה בלתי נסבלים ובלתי אשפרים בשבלנו.
בעת הפניה לחברה לגבי הבקשה על הפסקת הספקת שירותים החברה סירבה להענות לבקשתנו. אנו נאלצים לשלם על מכשיר שעומד ללא שימוש מכיוון שלא ניתן להשתמש במים האלה והפסקנו להזמינם, והתשלומים בגובה של 57.00 ש"ח לחודש יפסקו רק בעוד שנה וחודשיים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הספקת הספקת שירותים וגבית תשלומים, החזר כספי עבור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|