פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת שירות, ושירות לקוחות טלפוני נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני כחודש נעשה קצר במערכת החשמל שבביתי כתוצאה מרטיבות שנוצרה בגוף החימום שבמכשיר המים שבביתי.
בעיה זו נוצרה בסמוך לחג הפסח ועוד באותו היום פנינו לחברה כדי להזמין טכנאי שיפתור את התקלה.
אני יכולה להגיד שטירטרו את אימי בהבטחות שווא שיחזרו אליה טלפונית לזימון טכנאי לפחות שבועיים, זה קרה בתקופה מלחיצה של חגים ולצערי גם תקופה של אבל במשפחה, זמן שכל תקלה חשובה לטיפול מיידי. בפעם השביעית שאימי צלצלה טענה הנציגה ש"בדיוק" הטכנאי צריך להגיע אליה עוד באותו היום, ללא תיאום מראש וללא כל הודעה מוקדמת.
את השירות שנתן הטכנאי אציין לשבח כי עשה עבודה מעולה ולא עזב עד לרגע שבדק שהכל עובד כמו שצריך.
אך אציין ההפך את המצב העגום בו נמצא השירות הטלפוני של החברה.השירות אותו נתנו לאימי עד לרגע זה.
אנחנו לקוחות של חברה זו בערך שנתיים ואני לא יכולה לספר על שירות טלפוני שהיה מהיר ויעיל מצד החברה.
אשמח לשיפור בעתיד.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
אשמח לתגובה מצד הגורמים המתאימים. פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה