פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סינון מים לא אמין שתקלות וסדקים בו גרמו להצפת הבית שלוש פעמים ברציפות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד 2272 [email protected] באר שבע פקס' מס': 08-6654407 כתובת:
תיאור הבעיה:
בלילה שבין יום שישי 6.5 ליום שבת 7.5.2005, חל פיצוץ במסנן (model 271) של מכשיר שתית מים, מכשיר מסוג "מיני בר" של חברת - "מי טל", אותו רכשנו ביום 19 באוגוסט 2004, ומספרו 2002.

עקב הסדק שנגרם במסנן, החלו המים נוזלים דרכו אל רצפת קומת הקרקע של ביתנו ברחוב אביבים 24 כרכור והציפו אותה. הנזילה התגלתה בבוקר יום השבת, לאחר שהתעוררנו משנתנו, וגילינו קומה מוצפת במים בגובה של למעלה משלושה סנטימטר. ברשותנו תמונות המתעדות את המקרה.
בתאריך 17.5.05 נוצר קשר ראשון עם ביתנו לתאום תיקון ביום שלישי 24.5.04 - כשבועיים ימים ממועד קרות התקלה. יודגש כי במהלך תקופה זו נדרשנו לטיפול בנזק שנגרם כתוצאה מההצפה ונאלצנו לרכוש מים מינרלים לשתיה בשווי של כ 15 ₪ לכל יום בהעדר מסנן מים שרכשנו מחברת מי טל במיטב כספנו.
בלילה שבין יום שבת 2.7 ליום ראשון 3.7.2005, חל פיצוץ נוסף ושני בתוך חודשיים, במסנן (model 271) של מכשיר שתית מים, מכשיר מסוג "מיני בר" של חברת - "מי טל", אותו רכשנו ביום 19 באוגוסט 2004, ומספרו 2002.

עקב הסדק שנגרם שנית במסנן, החלו המים נוזלים דרכו אל רצפת קומת הקרקע של ביתנו ברחוב אביבים 24 כרכור והציפו אותה. הנזילה התגלתה בבוקר יום ראשון, לאחר שהתעוררנו משנתנו, וגילינו קומה מוצפת במים בגובה של למעלה מארבעה סנטימטרים.
בתאריך 3.7.05 דיווחנו למוקד השירות של חברת מי טל על התקלה החמורה. נאמר לנו כי התקלה נובעת מ"בעיית לחצי מים, וכנראה עלינו להרכיב וסת לחץ" – יודגש כי בעת רכישת המוצר לא נאמר על בעיות כגון אלה, לא דבר ולא חצי דבר. מדובר על סיכון בטיחותי של החלקת ילדינו, סכנה לפגיעה במערכת החשמל (בבוקר זה התרחש קצר חשמלי) ועוגמת נפש רבה בגילוי בית מוצף במים.
בו ביום ובתאריך הנ"ל דווח לחברת מי טל, והוצע לנו להחליף מסנן בשנית ולהרכיב וסת לחץ. הצעת נציג מי טל הייתה להרכיב וסת כזה על חשבונם, בתמורה לכך שנשלם כבר באותה עת על החלפת מסננים תקופתית. לשאלתי מדוע לא הוצע לנו לרכוש וסת לחץ קודם לכן, לא נעניתי בתשובה רצינית.
ברשותנו תעוד רב של הדברים, לרבות מכתבים ששלחנו לספק/חברה, לרבות פניה למועצה לצרכנות, וניתן יהיה להעביר אליכם את הדברים לבקשתכם. תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין אובדן אמון במכשיר וביכולת החברה לס פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
טל בוגטוס , מנהל שירות שם ותפקיד:
הלקוחות קיבלו את תגובתינו מספר פעמים ולצערי לא גילו נכונות לפשרות שהוצעו כולל מתן מוצרים בשווי של 510 ש"ח ללא חיוב. הפיצוי הנ"ל הינו יותר מהוגן יחסית לנתונים שהוצגו בפנינו תגובה:
החברה עדיין עומדת בהצעתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה