פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומבזה .... נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
החורש 36 באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחמישה שבועות רכשו הורי בר מים מהחברה. להורי נמסר שהמכשיר ניתן לנסיון (המכשיר הותקן על השיש במטבח באופן זמני) ובמידה והורי יהיו מרוצים מהמוצר תכנס העסקה לתוקף, ישלחו קבלה ותעודת אחריות למכשיר וכמו כן יגיע טכנאי לביצוע התקנה קבועה.
לאחר כשבוע נסיון, בקשו הורי לאשר את העסקה.
מאז (ארבעה שבועות בערך) עדיין לא הגיע טכנאי לביצוע התקנה, הקבלה על התשלום לא הגיעה וגם תעודת האחריות.
בכל פעם שאבי יוצר קשר עם נציגי השרות של החברה יש "תרוץ" אחר כמו: הטכנאי חולה וכדומה.
חשוב לציין כי מדובר בשני אנשים מבוגרים (בני כ-80) שכל שיחת טלפון כזו עולה להם בבריאות ועצבים.

לפני כשבוע שלחתי פקס בכדי לבקש אישור לביטול העסקה. ר"צ שירות לקוחות חזרה אלי והבטיחה שתוך שבוע העניין יוסדר אך כמובן שלא קרה כלום מאז אני מנסה לתקשר עם מוקד השירות ואני בכל פעם מגיעה למבוי סתום.
אני רוצה לסיים את האפיזודה המרגיזה הזו, לבטל את העסקה ולקבל את התשלומים שעבורם הורי חויבו (ועדיין קבלה לא הגיעה)
שירות כזה הוא בזיון ומתחת לכל ביקורת אין זכות קיום לעסקים הנותנים שרות כזה !!!!

אודה לעזרתכם/עצתכם כי אני מרגישה כבת ערובה
רונית
והרבה עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורשת ביטול עסקה והחזרת התשלומים עבורם חוייבנו. פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה