פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הלקוחות המחפיר של החברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' החורש 36,ת.ד 2272 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.8.08 פניתי למוקד שירות הלקוחות של חברת "מי טל" על מנת להזמין טכנאי שירות לאחר שמכישר השתייה שרכשתי מהחברה הפסיק לעבוד וגרם להצפה במערכת הסינון.-
בהסכם עם החברה, מצוין כי מתן השירות יהיה לכל היותר תוך 14 ימי עבודה.
פניתי למוקד השירות עשרות פעמים, ופעם אחרי פעם נתקלתי ביחס מזלזל ומחפיר מצד נציגי החברה (אנסטסיה,שירה,שני וכו'...),כשגם שיחתי עם אחראית בשם מירה לא עזרה במאומה.
בזבזתי הרבה כסף על טלפונים, המון עצבים מיותרים ועד היום טרם קיבלתי מענה לבעיה שלי.
שיחה אחר שיחה,הוכיחו לי נציגי החברה כי אין גבול לאטימות, לחוצפה וליחס המזלזל והגזעני שהם יכולים לתת.כל פעם מחדש סיפקו לי תירוצים והסברים שונים על אי מתן השירות.
כספי ועלבון סוג הנזק :
טכנאי שירות,פיצוי והתנצלות. פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה