פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏ינואר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' ירושלים 20/25 עכו כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי את המכשיר במתנה מגיסתי (מירי סולומון), שרכשה אותו דרך ערוץ הקניות. [מספר הזמנה: 4907428 מספר תעודת משלוח: 32945987]
הפגם במכשיר הינו שאינו מחמם ו\או מקרר.
הגיע לביתי טכנאי של החברה ואמר שטיפל בבעיה, אמנם היא נשארה בעינה.
התקשרתי שוב לחברה, שבאה ולקחה את המכשיר והוא נשאר אצלהם חודש. לאחר שהתקשרתי שוב תגובתם הייתה כשל מי ששכח שהמכשיר אצלו. הם רצו להחזיר את המכשיר.לא הסכמתי לקבלו ללא שנה נוספת של אחריות או החלפת המכשיר (לחדש ולא חליפי) והם התנגדו, מאז הם לא יצרו עימי קשר לגבי המכשיר, למרות שיצרו עימי קשר לגבי החלפת המסננים של המכשיר שבידם, ללא ידיעה שהמכשיר לא ברשותי.
מכשיר חדש או אחריות לשנה נוספת. פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
טל בוגטוס , מנהל שירות שם ותפקיד:
היות והלקוחה לא הייתה מרוצה מהתיקון הוחלט לשלוח את המתקן למעבדה לצורך בדיקה. המשלוח הלוך וחזור כולל הבדיקה אורך כשבועיים. נעשה ניסיון להחזיר את המתקן אך הלקוחה סירבה
תגובה:
בשיחה עם הלקוחה הוחלט מתוך רצון טוב להחליף את המתקן שברשותה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה