פרטי התלונה

תלונות מי טל

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי הפירסום, או שקר בפירסום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מתקן מיני אנג'ל במחיר 1500 ש"ח מפירסום בחוב' ישראכרט, בה מובטח מכשיר טלפון לקונה- שלחתי הדף מהחוב' בmail. הם דחו אותנו במשך חודש בתירוץ שהטלפון אזל המשכנו לנדנד. בשבוע שעבר אמרו שהטלפון הגיע ושנקבלו. השבוע הודיעו שלא מגיע לנו כי קנינו רק ב1500ש"ח למרות שבפירסום זה לא מופיע כך, שלחתי הקבלה ב mail.
מה עושים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מכשיר הטלפון המובטח פתרון נדרש :

מי טל שירות לקוחות

, תגובה:
טל בוגטוס ,מנהל השירות שם ותפקיד:
לפי הבדיקה שערכתי העסקה בוצעה עם תורג'מן יעקב. יעקב ניהל מו"מ על מחיר וכן דרש התקנה נוספת (בשווי 290 ש"ח) בעוד שנה ללא חיוב. הסוכן שטיפל בו הסביר ללקוח כי הוא יסכים להנחה ע"ס 100 ש"ח והתקנה נוספת ובזה יסתיים ההטבה. כלומר הלקוח לא ייקבל גם את הטלפון דיגיטלי. חשוב לציין כי העסקה הייתה על סך 1366 ש"ח במקום 1466ש"ח כפי שפורסם במבצע (המבצע לא כולל התקנה נוספת חינם). במהלך ההתקנה נמצא כי יש לחץ מים גבוה (בעיית תשתית) ולכן נדרש מפחית לחץ, הלקוח רכש מפחית לחץ ע"ס 200 ש"ח. תגובה:
במחיר ובהטבות שניתנו אין מקום להטבות נוספות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה