פרטי התלונה

תלונות מועצת מטה יהודה

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסעות של שעה למרחק של 7 ק"מ(מצב מכתב שנשלח למ.א מטה יהודה וגם למשרד החינוך) נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מטה יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
29/11/05
לכבוד
הגב שוש ימין
מנהלת אגף הסעות והיצטיידות
משרד החינוך
בפקס:02-5602838

א.נ.

הנדון: יישום חוק הסעה לילדים בבתי ספר איזוריים
הריני הורה לילדה המוסעת מהישוב תעוז לב"הס השחר בישוב טל שחר ,
מתריעה בשם הורים נוספים על זמן הנסיעה,מדובר על מרחק נסיעה לרכב פרטי בנסיעה ישירה
כ7 דק.
אך משום מה ילדינו נוסעים כשעה לכל כיוון .
מיותר לציין כי עניין זה מסכן אותם מאוד,
בנוסף לכך יש לזכור שמועצה איזורית מטה יהודה הינה שותפה לתוכנית הניסוי ליישום ועדת דברת,
כך שהילדים וביה"ס אינם ערוכים לארוחת צהרים במקום וזאת למרות ששעת סיום הלימודים הינה בשעה 15:00 אחה"צ .
לתשומת ליבך: מצב זה יוצר מציאות בה ילדים צעירים (ביה"ס יסודי) רעבים ועייפים הרבה יותר ממצב רגיל ולכן תמוה מאוד בעיני שמועצה איזורית מטה יהודה למרות שמודעת: לזמן הסעה של שעה לכל כיוון,(זמן לא סביר לכל הדעות) +מצב עייפות ורעב הילדים אינה נותנת דעתה לעניין ואינה מחפשת פיתרון הולם שמבטיח את איכות הזמן של ילדינו וכמובן את בטיחותם הפיזי.
מיותר ובכל זאת אציין כי האלימות בהסעה גוברות השנה יותר מכל שנה אחרת ב12 שנה בהם אני קשורה להסעות לביה"ס השחר.

לידיעתך חוזר מנכ"ל בעניין ההסעות משנת 2000 מציין בסעיף בטיחות בפרוש כי:"בכלי רכב המסיעים ילדי מוסדות חינוך איזוריים,הנזקקים למסלול נסיעה ארוך,הליווי חובה..."

מיותר לציין שסעיף זה מופר באופן בוטה ע"י הרשות המקומית ואינו זוכה להיתיחסותה.
אציין גם כי פניה טלפונית למועצה איזורית מטה יהודה בעניין זה נותרה ללא מענה כלשהו
לבד מהודאה בעובדה שאכן זה המצב הקיים.

לאור כל האמור לעיל אבקש טיפולך והיתיחסותך הדחופה לעניין.
לטיפולך אודה,-מילכה מוזס



העתקים:
גב' שוש ימין – הממונה על ההסעות, משרד החינוך, רח' דבורה הנביאה 2, ירושלים.
מר ישי שניר סגן ראש המועצה נושא תיק החינוך בפקס:9900909
מר חיים אברהם –מנהל מח חינוך מ.א. מטה יהודה
מנהלת ביה"ס "השחר" בפקס:089354240
ועד ההורים ביה"ס "השחר"
עד כה לא ניתקבלה תשובה מגורם כלשהו לבד מאמירות שיק פתרון נדרש :

מועצת מטה יהודה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה