הטעיה לגבי הסעות למלון משדה התעופה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
ישרוטל ריביירה קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני ביצעתי הזמנת חופשה באילת בדיל של שהות+טיסות דרך אתר ארקיע ושם נכתב כי המלון מפעיל שירות הסעות בין שדה התעופה למלון. אך כשהתקשרתי כחודש לאחר ההזמנה לשאילת שאלות בנושא, אמר לי הפקיד בקבלה שהשירות הזה כבר לא מתקיים חצי שנה והוא אינו משהו שהמלון התחייב אליו. מה גם מסתבר שמלכתחילה השירות הוא רק עבור הגעה מהשדה למלון ולא בחזרה. זה לא בסדר שנכתב דבר אחד ובפועל מתקיים דבר אחר. בהיסתמך על המידע השגוי הזה אני בחרתי במלון הזה ועכשיו עלי להוציא 60 ש"ח על מוניות מהשה למלון ובחזרה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי בגובה המונית עליה אצטרך לשלם בין השדה למלון וכן בחזרה (כ-60₪) |
פתרון נדרש : |