פרטי התלונה

תלונות ריביירה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה לגבי הסעות למלון משדה התעופה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ריביירה קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני ביצעתי הזמנת חופשה באילת בדיל של שהות+טיסות דרך אתר ארקיע ושם נכתב כי המלון מפעיל שירות הסעות בין שדה התעופה למלון. אך כשהתקשרתי כחודש לאחר ההזמנה לשאילת שאלות בנושא, אמר לי הפקיד בקבלה שהשירות הזה כבר לא מתקיים חצי שנה והוא אינו משהו שהמלון התחייב אליו. מה גם מסתבר שמלכתחילה השירות הוא רק עבור הגעה מהשדה למלון ולא בחזרה. זה לא בסדר שנכתב דבר אחד ובפועל מתקיים דבר אחר. בהיסתמך על המידע השגוי הזה אני בחרתי במלון הזה ועכשיו עלי להוציא 60 ש"ח על מוניות מהשה למלון ובחזרה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בגובה המונית עליה אצטרך לשלם בין השדה למלון וכן בחזרה (כ-60₪) פתרון נדרש :

ריביירה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה