פרטי התלונה

תלונות ריביירה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצפה במלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ישרוטל ריביירה קלאב, החוף הצפוני, אילת 88000 כתובת:
תיאור הבעיה:
היגנו למלון ב7.10.17 בשעה 2 לפנות בוקר היתוררנו בגלל רעש.בחדר היו הרבה מיים.הנעליים,התיקים,החפצים היו במיים. לא יצלחנו להירדם עד הבוקר.בבוקר למחרת סיפרתי את זה ל אחראי בשם ציון שהיפתיח לחזור אלי בחצי השעה הקרבה בקשר לפיצוים.מיותר להגיד שעד עכשיו אין תשובה.בהמשך כמה שניסיתי ליצור קשר עם ציון-לא היצלחתי.בחדרים של מלון אין ספר טלפוני.בדלפק קבלה מיספרי טלפונים של הנהלת בית מלון-מידה סודי.קתבתי תלונה בעתר של מלון-ללא שום תגוב.אני דורש לפצות את הנזק שניגרם מי הצפה:זרקתי זוג נעליים,ספרים.פניה הבא שלי תהי לבית מישפת. בברכה

ריביירה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מרכז שירות לאורח שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלתי את פנייתך מיום 15.11.07, מאתר האינטרנט של רשת מלונות ישרוטל, העוסקת בשהייתך האחרונה במלון ישרוטל ריביירה קלאב, ולהלן התייחסותנו:
תגובה:


רשת מלונות ישרוטל מייחסת חשיבות ראשונה במעלה לפניות אורחיה ולומדת ומפיקה לקחים מכל פניה ועל כן אני מודה לך על שטרחת וכתבת אלינו.

אנו ברשת מלונות ישרוטל מייחסים חשיבות עליונה, לנושא ניקיון ותחזוקת פנים המלון והשטחים הציבוריים במלונותינו. מדי יום, מתבצעות בדיקות קפדניות, באשר לניקיון ולתקינות הציוד בחדרי המלון ומסירת החדרים במלון מתבצעת לאחר בדיקה מקיפה ויסודית של מפקחת קומה, אשר מאשרת את מסירת החדר, כשהוא ערוך ומוכן לקליטת אורחים. על כן, הצטערתי לקרוא את שתיארת בפנייתך, באשר להצפה בחדר האירוח בו שהית ועל אי הנוחות שחשת בשל כך. לא לכך הייתה כוונתנו.

יחד עם זאת אציין, כי לא התקבלה כל פנייה מטעמך בנושא. לו פנית לאחד מנציגי המלון במהלך שהייתך, פנייתך הייתה מטופלת במהירות ולשביעות רצונך המלאה.
הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו והועברו לידיעתם של הגורמים הרלוונטיים במלון.

אני מודה לך שוב על הערותיך ומקווה, כי התרשמותך זו, לא תמנע מבעדך לשוב ולהתארח במלוננו. שביעות רצונך חשובה לנו ואנו נשמח להעניק לך הנחה בת 50%, בהזמנה של עד ארבעה לילות, באמצע שבוע, בעת שהייתך הבאה במלון "ישרוטל ריביירה קלאב", ואנו נעשה כל שביכולתנו, על מנת שחופשתך תהיה מהנה.

אנא דאג להציג מכתב מקורי זה בדלפק הקבלה, עם הגעתך למלון, שכן ללא מכתב זה לא נוכל ליישם את ההטבה.

הזמנתנו זו, ניתנת למימוש עד לתאריך 22.11.08, ואינה כוללת חגים יהודיים, נוצריים, תכנית "כל הקודם", חודשים יולי- אוגוסט, ותאריכי אירועים מיוחדים המתקיימים ברשת "ישרוטל".

לנוחיותך, אנו מבקשים, כי ההזמנה תתבצע לפחות שבועיים מראש בטלפון: 6387700-08, תוך ציון העובדה שברשותך מכתב זה.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת ושאלה בטל: 6303361/2-08 .

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה