פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות הוגן / אי קבלת שרות למוצר חדש !!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניותר נס ציונה כתובת:
סניף קניותר נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/7/14 בעלי קנה לי ליום ההולדת שרשרת + תליון (יהלומים) + צמיד טניס ליד. הצמיד היה גדול, ונתבקשתי להגיע לחנות לצורך הקטנה. הגעתי לחנות, ושם אמרו לי שזה יישלח למעבדה, וייקח בין שבוע לשבועיים.
וכך עשיתי, הצמיד נשלח תיקון (שימו לב !!! צמיד חדש שלא נעשה בו שימוש כי היה גדול מאד ונופל מהיד).
לאחר כשבוע וחצי, התקשרו אליי ואמרו שהצמיד חזר מתיקון, ואני מוזמנת לקחת אותו חזרה. שוב נסעתי לחנות, אני באה לענוד אותו על היד, והמוכרת אומרת לי: " בואי אני יעזור לך"...
המוכרת באה לענוד לי אותו על היד - והצמיד נקרע לה ביד. אמרתי לה שזה לא מקובל עליי, צמיד חדש לחלוטין, לא יכול להיות שהאיכות כ"כ גרועה, ושהתיקון / ההקטנה לא בוצע כראוי, מי יודע מתי זה יקרה שוב, אם החיבורים כ"כ לא טובים.
להזכירכם - תכשיטי " רויאלטי" !!!!...........שאמורים להיות סופר איכותיים ואמינים.
לצערי - המוכרת לא השאירה לי הרבה ברירות ואמרה שהיא יכולה רק לשלוח שוב לתיקון !!! שימו לב, פעם שנייה לצמיד חדש שלא זכיתי לענוד.
שאלתי - כמה זמן שוב זה ייקח, אמרה לי שבוע בערך.בעלי התקשר היום לחנות לשאול מה קורה עם הצמיד, והמוכרת - שהציגה את עצמה כאחראית שם, אמרה שזה עדיין לא חזר, והיא לא יודעת מתי. ואם הוא רוצה - שיפנה לשרות לקוחות !!!!
האם זה נראה לכם הגיוני לקנות מוצר חדש !!! ולא לקבל שירות הוגן, אני עוד צריכה לרדוף אחרי מח' שרות למינהם, להיטרטר, ולהיזרק כמו כדור , הרי מן הראוי ומן ההגינות - היו צריכים להתנצל על האיכות של המוצר, ולתת לי אפשרות לקבל מוצר אחר שווה ערך, איכותי יותר .
הישמרו ויהזהרו על כספיכם, הם רמאים ולא יודעים לתת שירות.

לגבות 4000 ש"ח על סחורה שהם מצהירים ומוכרים כסוג א' הם יודעים לקחת - אבל בפועל לספק סוג ב' ולעמוד מאחורי התאיכות שלהם - לא. לתת שרות הוגן לצרכן, לתת אחריות, ולעמוד אחר המוצרים שלהם, הם לא מסוגלים.
אנחנו לקוחות קבועים שלהם, וכמעט בכל הזדמנות , רוכשים מהם. אך כשאתה באמת צריך שרות - זה לא בלקסיקון שלהם !!! עד שאתה נתקל בבעיה, אז אתה אוכל אותה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את כספי בחזרה, או לחילופין פיצוי הוגן בגין קבלת מוצר אחר טוב יותר ולא מוצר שעלול להיות פגום . פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה