פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת המשך לתלונת - "נפילת אבן יהלום מטבעת" נושא התלונה:
אברהם אריה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב ב"ש כתובת:
קניון הנגב ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זוהי תלונת המשך לתלונה – "נפילת אבן יהלום מטבעת".

ברצוני לציין כי השירות הניתן מחברת רויאלטי הינו השירות הגרוע ביותר שחברה (שמכבדת את עצמה) יכולה לתת.
רכשתי טבעת יהלום במיטב כספי, 1850 שקלים, הטבעת נשלחה לתיקון, התיקון היה לקויי (כנראה), האבן נפלה והחברה מתנערת מאחריות.
מר רביב כבסה-מנהל שרות לקוחות של החברה, כנראה לא מבין מהו טיפול אישי.
כפי שהגיב מר כבסה בתלונתי הקודמת – "שלום רב, אבקש ממר אריה אברהם להעביר את הטבעת באמצעות סניף רויאלטי אליי (לידי:"רביב-מנהל השרות")."
"לכשתגיע הטבעת לידיי אטפל במקרה באופן אישי מתוך רצון לפתור את הסוגיה לשביעות רצון הלקוח."
חייב אני לציין כי ניסיתי מספר פעמים להשיג את מר כבסה (מיוזמתי) לאחר שהטבעת נשלחה איליו באופן אישי, ונתקלתי בבירוקרטיה בלתי נסבלת.
תחילה נאמר לי כי הטבעת בתיקון – מבלי שנתתי את הסכמתי(הטבעת לא תוקנה) וכי מר כבסה יחזור אליי (מר כבסה לא חזר אליי).
לאחר מכן שלחו את הטבעת לסניף בבאר שבע ושוב התקשרו אליי (מהסניף) עם הצעה של כ-475 ₪ לתיקון הטבעת (אותה הצעה שהוצעה לי בתחילה).
לאחר המקרה השני, טלפנתי שוב לשירות הלקוחות ודרשתי לדבר עם מר כבסה בלבד ולאחר ויכוח נאמר לי כי יחזור איליי.
אכן מר כבסה חזר אליי, ולטענתו הטבעת כלל לא הגיע לידיו למרות שציינתי בפרוש לסניף, שיעביר את הטבעת למר כבסה.
מר כבסה הבהיר, כי אכן הוא עומד אחרי דבריו ויטפל בנושא באופן אישי לכשתגיע הטבעת איליו.
שוב נשלחה הטבעת מהסניף למר כבסה.
מאותו יום לא טרח מר כבסה לעדכן אם הגיע הטבעת לידיו, אם ישנה בעיה כלשהיא עם הטבעת או עם ההתיקון שבוצע או לא בוצע בה.
בסוף חודש יוני, קיבלה רעייתי שיחת טלפון מהסניף, בו צוין כי הטבעת בסניף, וכי הוחלט שבעבור התיקון יגבה מאיתנו סכום של 400 שקלים.
אני לא מבין את מר כבסה שציין שיעמוד אחרי דברו, לטפל בנושא באופן אישי.
בטיפול באופן אישי, צריך הלקוח להיות מעורב באופן פעיל, בעת קבלת ההחלטה ולא לקבל אותה כמובן מאיליו.
מר כבסה אולי בדק את הנושא, אבל לא דיבר איתי ולו פעם אחת לפני שקבע את קביעתו.
אני חייב לציין למר כבסה, כי הטיפול שלו, אינו טיפול אישי לחלוטין, ובודאי אין שום רצון לפתור את הסוגיה לשביעות רצון הלקוח (כפי שציינת).
אני רכשתי את הטבעת בתחילת דצמבר 2005, מאז חלפו 8 חודשים בגלל הסחבת והשירות הלקוי של חברת רויאלטי בכלל, ושל מר רביב כבסה בפרט.
כספי סוג הנזק :
זיכויי כספי או מתן זיכויי מלא לרכישת תכשיט אחר. פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
אכן טיפלתי באופן אישי בעניינו של מר אברהם,כדי לסבר את האוזן רק אזכיר ש:עלות היהלום שאבד לגברת הינו 950 ש"ח,לאחר הנחה של 50% הורד הסכום ל-475 ש"ח בלבד ובכל זאת מר אברהם הלין על המחיר (בפניתו הראשונה).
לאחר שהגיע הטבעת אליי ראיתי שאין יותר איך לרדת במחיר ובכל זאת נקבתי ב-400 ש"ח רק כדי להשביע את רצונו. צר לי שמר אברהם ראה בפנייה של מזכירה או דיילת מטעמי ולפי בקשתי "חוסר שרות אישי"-כל מה שנעשה היה מתוך רצון לפתור את העניין.
תגובה:
אישרתי כעת למר אברהם להחליף את הטבעת במוצר אחר בעל ערך דומה לזה ששילם בעת הקנייה במקור (לפי חשבונית הקנייה) בניקוי 300 שקלים בלבד
עבור היהלום שאיננו!
מר אברהם קיבל ממני את ההצעה טלפונית ונענה לה והודה לי על כך.
באותה הזדמנות התנצלתי בפניו אם חש שהיחס שקיבל לא היה מספיק אישי כפי שציפה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה