|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ר"ג והרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
3 אירועים:
1. סניף קניון איילון- נכנסתי לחנות והמוכרת דיברה בטלפון בשיחה אישית במשך 10 דקות ולא התייחסה אלי. נאלצתי לעזוב את החנות ללא קבלת שירות.
2. סניף איילון- מוכרת אחרת- שירות לא יעיל ואיטי מאד. נאלצתי לחכות רבע שבעה לשירות.
3. סניף הרצליה- מוכרת מאד לא אדיבה ולא נעימה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
רביב-מנהל שרות |
שם ותפקיד: |
דבר התלונה הועבר אל מנהלת החנויות האיזורית.
ככלל השירות הוא הערך המוסף הגורם לרויאלטי נכון להיום להיות רשת התכשיטים הגדולה והמצליחה בישראל,
ולכן אנו מתייחסים לכל פנייה ברצינות מירבית. |
תגובה: |
הנושא ייבדק מול הדיילות והגברת אלגרט תקבל את תשובתנו. |
פתרון: |
|
|
|