פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ר"ג והרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
3 אירועים:
1. סניף קניון איילון- נכנסתי לחנות והמוכרת דיברה בטלפון בשיחה אישית במשך 10 דקות ולא התייחסה אלי. נאלצתי לעזוב את החנות ללא קבלת שירות.
2. סניף איילון- מוכרת אחרת- שירות לא יעיל ואיטי מאד. נאלצתי לחכות רבע שבעה לשירות.
3. סניף הרצליה- מוכרת מאד לא אדיבה ולא נעימה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שרות שם ותפקיד:
דבר התלונה הועבר אל מנהלת החנויות האיזורית.
ככלל השירות הוא הערך המוסף הגורם לרויאלטי נכון להיום להיות רשת התכשיטים הגדולה והמצליחה בישראל,
ולכן אנו מתייחסים לכל פנייה ברצינות מירבית.
תגובה:
הנושא ייבדק מול הדיילות והגברת אלגרט תקבל את תשובתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה