|
|
|
|
|
|
תיקון בתקופת אחריות שעון דולצה וגונה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון סימול אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נשלח שעון דולצה וגונה לתיקון בתאריך 16/10/06 ועד היום לא חזר
מבקש לקבל תגובה לאחר שפניתי עשרות פעמים לסניף ולשירות לקוחות ולא קיבלתי תשובה
מבקש לצור קשר עם תשובה הולמת בדחיפות
|
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
רביב-מנהל שרות |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם הלקוח-הסברתי את העיכוב במשלוחי חלקים מחו"ל שלא תמיד עולים בקנה אחד עם הצורך בהיותם זמינים מיידית.
התנצלתי בפני הלקוח על העיכוב שחל. |
תגובה: |
הגעתי להסכמה עם הלקוח לפיו השעון יתוקן בימים הקרובים ויוחזר אליו וזאת מבלי שיצטרך לשאת בעלות התיקון(החלפת קופסא-זכוכית ורצועה)בעלות של 350 ש"ח.
|
פתרון: |
|
|
|