בקשה להחלפת מוצר |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון ערד |
כתובת: |
קניון ערד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני פונה אלייך , בבקשה יוצאת דופן.
לפני כשישה חודשים בעלי בחר להפתיע אותי ליום הולדתי ורכש לי שרשרת עם תליון משובץ יהלומים , מסניף רויאלטי בערד.
לצערי באותה תקופה חליתי מאוד ונבצר ממני להקדיש כל תשומת לב ועניין לשרשרת שרכש .
בימים האחרונים זכיתי להתאוששות קלה במצבי הבריאותי ופניתי לסניפכם בערד בבקשה להחליף את השרשרת שלא הייתה לטעמי.
דיילות השרות בחנות הפנו אותי לשלט המוצב בחנות על פיו ניתן להחליף מוצר עד שבועיים מיום הרכישה.
הסברתי לדיילת שקיבלתי את השרשרת במתנה ולא הייתי ערה לכל שילוט מגביל כדוגמת השילוט המוצב בחנות , היות ולא נכחתי במעמד רכישת המוצר.
הראיתי למוכרת כי השרשרת חדשה , עדיין מונחת בקופסת העץ שניתנה מכם חדשה כשהייתה.
כמו כן , הצגתי למוכרת את תעודת הרכישה ותעודת האחריות שהיו מצורפים בגוף המתנה ועליהן לא הוטבעה כל תזכורת למגבלת זמן החלפה , אך זכיתי לתגובה שלילית מצידה.
ביקשתי לשוחח עם שרות לקוחות במשרד הראשי , פניותיי הטלפוניות הרבות עלו בתוהו , היות ולא זכיתי למענה אנושי כלשהו . לאחר נסיונות רבים זכיתי בשבוע שעבר למענה של בחורה העונה לשם
אנה , שלא הסכימה אפילו לשמוע את הסברי , מאחר ששמעה שחלפו מספר חודשים מיום הקנייה .
הגב' אנה ( שסירבה להזדהות בשמה המלא ) , סירבה בכל תוקף לשמוע על הסיבות לבקשתי להחלפה וכשבקשתי לשוחח עם משהו בר סמכות מעליה , סירבה בכל תוקף להעביר את השיחה בטענה כי תשובתה היא תשובת החברה.
צר לי על שייעודו של התכשיט שקיבלתי יהיה למגירה בלבד.
ראוי לציין , שבביקורי בחנות בשבוע שעבר , עדיין מוצגים דגמים כדוגמת השרשרת שנרכשה עבורי.
אני מאמינה שחברה מכובדת , כחברת רויאלטי , הנושאת בשם ובמוניטין יכולה לעשות מחווה , לפנים משורת הדין ולהתחשב בעובדה שבשל מצבי הבריאותי נבצר ממני להגיע ולהחליף את השרשרת במועדים על פי הם נוהגת החברה ולאפשר את החלפת השרשרת , שהרי לא ביקשתי כל זיכוי כספי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
בקשה לאפשר החלפת מוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|