פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר פגום ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי שעון יד של חברת "סייקו" בחנות "רוילטי" בתאריך 04.12.06.
במהלך השנה נצפו שיבושים בדיוק הזמנים עד טווח כ-10 דקות.
ב-27.08.07 פניתי עם בקשה לתיקון באותה רשת. הבעיה לא תוקנה, רק החליפו לשעון סוללה.
ב-24.10.07 פניתי שנית וביקשתי החלפת השעון, כי אייני מעוניינת לתיקונים ללא סוף.
במהלך החודש פניתי מספר פעמים לחברה, אך ללא שווא, כגון:
28.10.07 – שיחה בטלפון לשירות לקוחות והבטיחו לי לחזור, לא חזרו.
30.10.07 – שיחה בטלפון עם פקידה בשמה נטלי, הבטיחה לדבר עם מנהל שירות לקוחות ולחזור אלי, אך לא חזרה.
04.11.07 – שיחה עם מוכרת החנות, היא דברה עם מנהל שירות לקוחות בשם רביב.
הוא הציע להחליף את מנגנון השעון.
לא הייתי מעוניינת בהחלפת מנגנון, לכן באותו יום התקשרתי למר רביב שוב.
ברצוני לציין, כי במהלך השיחה מנהל שירות הלקוחות דיבר בצורה בלתי תרבותית ללא אדיבות מינימאלית. הוא התפרץ בצעקות והשתמש במילים גסות ומעליבות.
בנוסף לכך הוא הציע לי להחזיר את השעון ללא תיקון.
לא ציפיתי לקבל שירות כזה בחברה כה ידועה.
הנני מבקשת לבדוק את העניין ולטפל בנושא.

בכבוד רב
ובתודה מראש,
ענת אורחוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי עבור מוצר פגום פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב-מנהל שם ותפקיד:
אינני זוכר שיחה קשה עם הגברת אורחוב כפי שהיא מתארת ובוודאי שאינני נוהג להתבטא כלפיי לקוחות באופן שהיא מייחסת לי. אגב ב-4.11.07 כלל לא הייתי במשרדי,יתכן והגברת טועה בתאריכים....,בכל אופן ההצעה להחליף מנגנון כמוה כהצעה לשעון חדש פרט לחלקים החיצוניים כמו רצועה וזכוכית שנותרים בעינם.
ולטעמנו הצעה שכזו הינה משמעותית ביותר הן מבחינה שיחרותית ומבחינת עלויות הכרוכות בכך מבחינתנו.
תגובה:
אשמח אם הגברת תועיל לשלוח לי את השעון פעם נוספת(לידי:רביב-מנהל) באמצעות כל אחת מחנויות רשת רויאלטי (במידה והשעון איננו תקין כמובן)ואני אדאג לתקן הן את הרושם והן את שביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה