החזרת מוצר פגום ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שעון יד של חברת "סייקו" בחנות "רוילטי" בתאריך 04.12.06.
במהלך השנה נצפו שיבושים בדיוק הזמנים עד טווח כ-10 דקות.
ב-27.08.07 פניתי עם בקשה לתיקון באותה רשת. הבעיה לא תוקנה, רק החליפו לשעון סוללה.
ב-24.10.07 פניתי שנית וביקשתי החלפת השעון, כי אייני מעוניינת לתיקונים ללא סוף.
במהלך החודש פניתי מספר פעמים לחברה, אך ללא שווא, כגון:
28.10.07 – שיחה בטלפון לשירות לקוחות והבטיחו לי לחזור, לא חזרו.
30.10.07 – שיחה בטלפון עם פקידה בשמה נטלי, הבטיחה לדבר עם מנהל שירות לקוחות ולחזור אלי, אך לא חזרה.
04.11.07 – שיחה עם מוכרת החנות, היא דברה עם מנהל שירות לקוחות בשם רביב.
הוא הציע להחליף את מנגנון השעון.
לא הייתי מעוניינת בהחלפת מנגנון, לכן באותו יום התקשרתי למר רביב שוב.
ברצוני לציין, כי במהלך השיחה מנהל שירות הלקוחות דיבר בצורה בלתי תרבותית ללא אדיבות מינימאלית. הוא התפרץ בצעקות והשתמש במילים גסות ומעליבות.
בנוסף לכך הוא הציע לי להחזיר את השעון ללא תיקון.
לא ציפיתי לקבל שירות כזה בחברה כה ידועה.
הנני מבקשת לבדוק את העניין ולטפל בנושא.
בכבוד רב
ובתודה מראש,
ענת אורחוב.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי עבור מוצר פגום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|