פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע בחנות וחוסר אחריות על המוצר נושא התלונה:
נחום רויטל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי עדיין נמצא על שולחנות רויאלטי.
לא הופתעתי לגלות כי באתר תלונה בחלק שלהתכשיטים מדובר ב50 תלונות על רויאלטי. ובכל שאר החברות פחות מחצי.
חבר שלי רכש לי לפני חודשיים שרשרת ליום הולדת 30. נאמר לו כי השרשרת עדינה ואין לישון איתה. לאחר שענדתי אותה 5 פעמים בלבד ובעוד היותה עליי התעקמה השרשרת. שלחתי לתיקון למרות שאמרה לי המוכרת מראש כי אין מצב לתקנה וכבר שם החלו משא האשמות נגדי שישנתי עם השרשרת.
כהיותי מדריכת סדנאות שירות, הנני תמיד מדגישה בפני נותני השירות כי דבר ראשון חברה חייבת להיות הראשונה ולקחת את האחריות ומהרגע הראשון לא נעשה כך, הדבר היחיד שנאמר הוא שאולי התליון כבד ובבדיקת צורף לאחר מכן כמובן ששללו את האפשרות אך לישון עם השרשרת או שאני גרמתי נזק זה בטוח.
לא נאמר מצדם אפילו פעם אחת סליחה אולי יש בעיה עם המוצר, אולי עם השרשרת הזו פישלנו, לא היה קורה כלום.
בקשתי החלפה לא הסכימו ועוד נוסיף ונאמר שמוכרת בפ"ת בשם רנה עוד צעקה עלינו ואמרה שאנחנו הישארלים יודעים רק להפוך שולחנות כדי להשיג מה שאנחנו רוצים.
אז הנה רנה- זה בדיוק מה שאני עושה שלפחות על אשמה אחת ארגיש באמת שעשיתי משהו.
ביקשתי לעלות גבוה יותר והגעתי למנהלת שירות הלקוחות גלית שהיתה מאוד נחמדה, רק תשובתה היתה שהם מוכנים לתת לי שרשרת חדשה בהנחה!! על העובדת לא קיבלתי שום התייחסות על הנעשה חוץ מלהגיד לי שזה לא מאפיין את רשת רויאלטי ובתלונות שאני רואה כאן זה דווקא דיי שכיח.
אין גבול לחוצפה.
החברה לא הפסיקה להאשים אותי שאני גרמתי לנזק ואולי זה קרה בטעות שהשרשת נמשכה, בלי רצון להאמין לי שהשרשרת כה עדינה שאינה יכולה אפילו לשבת על הצוואר וכל סיבוב מעקמם אותה. לזה אין סיכוי להאמין כי אני הלקוחה הקטנה לעומת מילת הצורף והחברה הגדולה. מילה שלי נגד המילה שלהם.
אז אני מבטיחה שכלקוחה קטנה המואמשמת ללא עוול בכפי, 900 ש"ח בשבילי זה הפסד גדול ולכם בטח לא רווח גדול. רק ההפסד שאני לקוחה קטנה ושקרנית אעשה יהיה נזק גדול יותר.
אני מקווה שהסיפור הזה יסתיים בכל זאת יפה, כי זה הגיע למנכל רויאלטי ולמנכ"ל אומטיים ואז אני מבטיחה להכניס פה מחמאה.
אני מאוכזבת, פגועה, כרגע מרגישה גם מפסידה אך לא קטנת אמונה.
אני אמשיך עם הסיפור עד שאשיג את צדקתי, אחרת לא היו עושים לקוחות מאמץ כה רב בלהתלונן. מספר התלונות לא מחמיא לכם ורובם חוזר על חוסר לקיחת אחריות.
חבל שאתם לא לומדים מכך. חבל!

כספי סוג הנזק :
החלפה או זיכוי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה