פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר ושירות לקויים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גן העיר כתובת:
גן העיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 29/03 אימי קנתה לי מתנה בסניף רויאלטי בערד -תליון אוניקס עם שיבוץ יהלומים, בשרשרת סיליקון שחורה. בפעם השנייה שענדתי את השרשרת, סוגר הזהב נתלש מהסיליקון ולמזלי השרשרת לא אבדה. יש לציין שלא היה שום מאורע שגרם לכך, (מקסימום יכולתי להזיז בידי את השיער). נתתי את השרשרת לתיקון בסניף גן העיר בתל-אביב. למרות שחשבתי שיש לצרף גם את התליון, המוכרת התעקשה שלא. כשהשרשרת חזרה, לא ניתן היה להשחיל בה את התליון והיא נשלחה שוב לתיקון. ציטוט הקבלה של שליחת השרשרת לתיקון- 24/08- "השרשרת אברה תיקון בלי תיליון ולא ובר נא...", קיבלתי את השרשרת חזרה מהתיקון וכשבאתי למדוד אותה לפני החגים גיליתי שהיא קוצרה לפחות מ 37 ס"מ, כך שלא ניתן לעונדה. חזרתי לסניף הנ"ל ושוב נאלצתי לחכות זמן רב עד שהמוכרת ניסחה והקלידה שוב ושוב את הפנייה/ קבלה- 28/09- "אחרי תיקון לקוחה קיבלה אתהתכשיט קצר. לא...להצבר. שרשרת היתה 41ס'מ. נה לשלוח אותו אורך. כי לקוחה רוצה החזר קספי." יש לציין שפניתי לשירות לקוחות והשארתי הודעה ואפאחד לא חזר אליי אז. לאחר כל החגים + התקשרו אליי מהחנות שהשרשרת חזרה ושהיה מצויין אצלם שאני ביקשתי קיצור. בדיוק הייתה לידי אמא שלי ורצתה לדבר ברוסית עם המוכרת, אך זאת אמרה שהיא מאוד עסוקה וניתקה. פניתי שוב לשירות לקוחות ובחורה בשם אנה אמרה שלא מצויין בשום מקום אצלם שביקשתי קיצור ואמרה לי שיטפלו בנושא. אמרתי לה שאני לא חוזרת לחנות, בגלל חוסר התקשורת עם המוכרות והשקר ושאני רוצה החזר כספי. ב 19/11 התקשרו אליי מגן העיר ואמרו שאבוא לקחת את השרשרת. התקשרתי באותו יום לשירות לקוחות ואנה אמרה לי שהפנייה שלי נדחתה ושסוג של עשו לי טובה והוסיפו לי חוליות זהב לשרשרת הקצרה. אני לא מעוניינת לענוד שרשרת של פחות מ 37 ס"מ, אפילו שיש חוליות הארכה. אני מאוד רזה ויש לי צואר עדין, אבל 37 ס"מ זה אורך ממש קיצוני, אולי לילדות בנות 5 ולא מעוניינת בשום חוליות. בנוסף, אין לי שום אמון שהשרשרת לא תתנתק שוב. לא מסוגלת לענוד תליון ככ יקר, (עבורי), בפחד שכל הזמן הוא יפול. ביקשתי מאנה משירות הלקוחות שתקרא לי מה רשום אצלה ונאמר שם שהשרשרת מאוד עדינה ושקוצרה מדי, ללא ציון התיקונים המיותרים שנעשו, ללא בקשתי. לא אמרו לי שהשרשרת היא עדינה כ"כ בעת הקנייה ולא תיארתי לעצמי, עקב היותה עשוייה מסיליקון ועקב היות רויאלטי חנות כה מוכרת, שיהיו איתה בעיות. בנוסף, עקב התיקונים הרבים היא בכלל לא אצלי ולבשתי אותה רק פעמיים מסוף מרץ. ראיתי שיש שרשראות זהות חיצונית שעשויות מעור, אך אני גם לא יודעת אם הן אמינות
נזק כספי עתידי אם שוב יינתק, עוגמת נפש, בזבוז זמן ויחס מזלזל סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה