פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2003 רכשתי טבעת אירוסין לבת זוגי בחנות החברה בקניון איילון בר"ג.
שילמתי על הטבעת סכום לא מבוטל.
הטבעת נשלחה להרחבה והוחזרה אלינו לאחר מכן.
במהלך השנתיים העוקבות שלחנו את הטבעת מספר פעמים לתיקון כיוון שנוצר סדק/שבר בחלק התחתון של הטבעת כתוצאה מההרחבה. הטבעת תוקנה מספר פעמים ובכל פעם גרעו ממנה זהב, כך שבסופו של דבר החלק התחתון של הטבעת שינה את צורתו ואינו כפי שהיה כאשר רכשתי אותה. כאשר פנינו לחנות בר"ג לפני מספר חודשים נאמר לנו ע"י הנציגה בחנות שנביא את הטבעת לתיקון בכל זמן שנרצה (הסברנו לנציגה כי מדובר בנזק שנגרם כתוצאה מהתיקון). לפני כשבועיים שמנו את הטבעת לתיקון נוסף בחנות במודיעין. לאחר מספר ימים יצרו עמנו קשר מהחנות ודרשו כי נשלם 95 ש"ח עבור התיקון, כאשר פנינו לשירות הלקוחות לשאול מדוע עלינו לשלם עבור התיקון, הסבירו לנו כי הטבעת עקומה לגמרי. ניסינו להסביר לנציגות השירות את ההיסטוריה של הטבעת, אך בכל פעם הטילו את האחריות עלינו.
כמו כן, מסתבר שלחברה אין היסטורית תיקונים מעבר לשנתיים האחרונות, בגלל מעבר למערכת ממוחשבת, דבר אשר לא היה קיים לפני לדבריהם. ביקשתי מספר פעמים לדבר עם מנהל על הנושא ללא הצלחה וכאשר ביקשתי הצעת מחיר מסודרת ומפורטת כולל פירוט התקלה והאבחון נתקלתי בסירוב. רק לאחר התעקשות ביקשו ממני לשלוח מכתב ושיענו לי בהתאם.
תיקון הנזק הקיים אשר נגרם כתוצאה מתיקון לקוי ללא תשלום פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה