|
|
|
|
|
|
הצמיד מונח בשרות לקחות ואין עם מי לדבר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מבית סופר גולד אליו מסונפת גם רויאלטי צמיד חוליות מזהב חלול. החוליות ניזוקו קשות. בקשתי להחליפן והדבר לא נעשה. אמרו לי שניתן להחליפן בתשלום. חוליות עדינות מידי לצמיד כזה שגם עלה 5000 ש"ח. ארו שיחזרו אלי עם הצעת מחיר. מאז הצמיד פשוט מונח אצל מנהל שירות הלקוחות שלא טורח לחזור אלי למרות שמידי יום אני מנסה להשיג אותו וכבר עבר חודש
הצמיד אצלם ואומרים לי שאין עם מי לדבר
|
חוליות מעוכות |
סוג הנזק : |
החלפת חוליות מיידית על ידם או החלפת צמיד ויחס. יחס. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|