פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום בצהרים ניגשתי למוכרת של רויאלטי בסניף קניון גבעתיים על מנת להחליף סוגר של עגילי יהלומים שקניתי אצלהם לפני כשנה,(הסוגר היה מאוד רופף) המוכרת (בחורה רוסיה גבוהה עם שיער קצר ואדמוני) נתנה שירות מאוד גרוע, כאשר נכנסנו לחנות- היא ענתה לשיחת טלפון אישית שלה- ולא התייחסה אלא רק לאחר כמה דקות, והייתה מאוד גועלית (אני בטוחה שאם הייתי רוצה לקנות ממנה תכשיט -אז היא בטח הייתה יותר נחמדה) דבר שני - ניסיתי להוריד את העגיל להראות לה שהסוגר לא תקין.. וביקשתי לרגע את עזרתה- היא עשתה פרצוף גועלי ואמרה לי פשוט : לא , מה פתאום, ואז אמרה: פשוט תיקחו בבית פלייר ותנסו לסדר את זה.
הייתי פשוט בשוק - יצאתי משם זועמת, אני חייבת לציין שאני לקוחה קבועה של רויאלטי - והייתה לי עוגמת נפש גדולה מאוד,ואני בטוח לא יקנה שם בעתיד!!


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם לעוגמת הנפש שנגרמה! פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה