פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"תקועים עם זיכוי של 11000 ש"ח נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלכ חודש דצמבר 2008 רכשנו שעון מסוג סייקו מהסדרה היוקרתית. מחיר השעון עמד על 9350 ש"ח סוג השעון הוא סייקו ספורטורה.נקנה ביום 16.12.2008.מתנה לבן זוגי ליום ההולדת החל ב 24.12.2008. במהלך הקנייה בשיחה עם המוכרת לא נאמר לי אף לא פעם אחת כי לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי באם השעון לא ימצא חן בעניי בן זוגי.ביום 24.12 קיבל בן זוגי את השעון אך השעון לא מצא חן בעניו.הודעתי לו שיוכל לגשת לסניף שנמצא בקניון השרון בנתניה ויבדוק מה הן החלופות והאפשרויות שעומדות לפניו.אולם בחנות לא מצא דבר שיןכל להמירו בשעון וביקש החזר כספי מהמוכרת.אולם נתקל בסירוב מהסיבה כי מדיניות החברה היא לא להחזיר כסף לקוח .יש לציין כי במהלך שנת 2008 רכשנו מרשת רואילטי תכשיטים בשויי של 40000 ש"ח במצטבר,וכי מדניות כמו שמציגה רשת רואילטי מכל סיבה שהיא תמנע מאיתנו ואו ממכריי להמליץ ואו לקנות שוב ברשת זו ,שלדעתי מנצלת את הצרכן באי בהירות המדיניות כגון תליתת שלט בגודל מזערי.לדעתי כאשר חברה מאמצת מדניות זו על חובתה לעדכן במהלך תהליך המכירה ,ובשלב הראשון של המכירה את המדיניות של החברה לגיי החזר כספי .סמוך ובטוח אני ש:א- אנחנו לא המקרה הראשון ב- לעולם לא אקנה ברשת שלה מדניות כמו זו. ג ובטוח כי בעלי רשת רואילטי משתמשים בסוג זה של מדיניות להגדיל את המחזורים העיסקיים של הרשת.כיוון שכל לקוח אשר מבצע קנייה בתום לב ולא משים לב למדיניות הדרקונית של הרשת שם כספו על קרן הצבי ו"תקוע עם כספו" במקום אשר מחזיק אותו כלקוח שבויי.סמוך ובטוח כי אם תשנה רואלטי את מדיניות הרשת תגדיל את מחזור מכירותיה , ומבטיח שאהיה הלקוח הראשון אשר יפקוד את בתי העסק של רשת רויאלטי.
כספי סוג הנזק :
שינוי מדיניות רשת רויאלטי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה