פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבעת שנשלחה לתיקון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון-ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב23.5.10 נרכשה עבורי טבעת נישואין זהב צהוב, מכיוון שהייתה צרה ניגשתי ב-28.5.10 לסניף בו נקנתה הטבעת (איילון ר"ג) כדי להרחיב אותה אמרו לי שסיכמו עם אמא שלי שקנתה את הטבעת שיעשו לי חדשה בתוספת תשלום מדדו לי את המידה המתאימה ואמרו לי שבעוד 10 ימים היא תיהיה מוכנה התקשרתי לאחר שבועיים ואמרו לי שהיא עדיין לא מוכנה היא תביע עוד שבוע...מיותר להגיד שהיא לא מוכנה אף אחד לא התקשר להגיד לי שהיא מאחרת בשבוע..התקשרתי שוב ב19.6 לראות האם הטבעת הגיעה או מה המצב שלה וענתה לי אישה מבוגרת ודיברה\צרחה שהם יודיעו לכשתגיע הטבעת הסברתי שכבר עברו מעל ל3 שבועות םהא לא יוצרים קשר להגיד שהטבעת מתעכבת, או למה היא לא מגיעה.
היום ה-27.6.10 כעבור חודש והטבעת עדיין לא נמצאת ברשותי!! היחס הפוגע והשירות הגרוע עוברים כבר כל גבול!
מיותר להגיד שאני ממש לא מעוניינת בטבעת יותר ולא ארכוש אצלכם לעולם.
אשמח לתגובה בהקדם למרות שאתם לא ממש מצטיינים בזה..אז תנסו..
שרונה
בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
שיחה עם מנהל\ת שירות לקוחות ופיצוי כספי על כל עלות הטבעת+ההרחבה שדאגתם לקחת מבעוד מועד! פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה