|
|
|
|
|
|
הטעייה בפירסום |
נושא התלונה: |
יום שישי 13 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
סימול אשדוד |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה13 ל5 נכנסתי לחנות רויאלטי באשדוד על מנת לקנות שעון פרארי מחלון הראווה
על חלון הראווה מוצג בגאווה שני שלטי פירסום שאותם צילמתי ובהם כתוב שיש 63% הנחה על כל השעונים בחנות (המבצע לזמן מוגבל) שביקשתי את השעון טענה המוכרת כי עליו אין 63 % הנחה אלא רק 40 והראתה לי תצוגה שמציינת על חלק מהשעונים 40 ,50,
וכן הלאה
זה הטעייה מכוונת של הציבור חבל שרשת כרויאלטי לא מכבדת את לקוחותיה
יתרה על זאת לאחר ששוחחתי עם שירות לקוחות של רויאלטי נאמר לי שאני צריך לגשת לברר זאת עם מנהל החנות ושאין ביכולתה לעזור לי נציגת השירות בשם דאני
טענה כי אולי לא ראיתי טוב אולי יש אותיות שפיספסתי אמרתי לה שצילמתי וזה נמצא למול עיניי היא אמרה לי לחכות ושהיא בודקת לאחר המתנה שוב היא טענה שאין מצב ופיספסתי משהו היא ביקשה מימני לפקסס להם (משעמם לי ואני משקר )לקיצור נמאס!!
אני שקרן זו המסקנה!
|
טירטור לשווא של לקוח |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|