|
|
|
|
|
|
החלפת שעון |
נושא התלונה: |
יום שני 29 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון גירון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי שעון בסניף רויאלטי באשקלון של פרארי בסך 1200 ש"ח, לאחר פחות מחודשיים השעון התקלקל.
פניתי לסניף באשקלון על מנת שיחליפו ל את השעון לשעון אחר כי אינני מרוצה מהדגם בתגובה נאמר לי שניתן רק לשלוח אותו לתיקון וזה לוח שבועיים לתקנו,שלחו לי שעון חדש מאותו הדגם ללא רצוני, ביקשתי שוב שיליפו לי את השעון ואז יהיה צורף להוסיף סכום של כסף לדגם אחר אני אוסיף.
אינני מרוצה מהשעון ואני דורש להחליף אותו או שתחזירו לי את הכסף.
נ.ב. לא לקחתי את השעון החדש מהסניף.
תודה רבה אורמן דן.
אשמח למענה בזמן הקצר.
פל' 0528000689
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|