|
|
|
|
|
|
החזרת שרשרת מתיקון באורן קצר בהרבה מהמקורי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 16 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון השרון בנתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתחילת נובמבר הבאתי לתיקון שרשרת שרכשתי ב- 17.6.09 . השרשרת נקרעה.
לאחר כשבועיים לערך השרשרת חזרה מתיקון קצרה בהרבה (1.5-2 ס"מ) מהאורך אותה מסרתי לתיקון. התלוננתי פעמיים הן בחנות עצמה והן מול מנהלת שירות הלקוחות הארצי, בשני המקרים נתקלתי באטימות וברמיזות עד אמירות כי איני דוברת אמת. ברשותי הוכחות מצולמות (תמונות) של השרשרת לפני התיקון בהן ניתן לראות בבירור כי זו היתה ארוכה משמעותית לפני התיקון.
|
כספי/ גניבה של זהב ! |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם דוגמת קבלת שרשרת חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|