אזהרה!!! חברה שלא לוקחת אחריות על מוצריה מס' תיקון:12163701 |
נושא התלונה: |
בר סמדר גלית |
שם/כינוי: |
יום שלישי 29 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בן זוגי רכש לי טבעת אירוסין לפני כ4 חודשים מחנות רויאלטי לא עברו 4 חודשים והטבעת נשברה.
ניגשתי לחנות להסביר להם שאין לי שום רצון להחזיק בטבעת שתוך 4 חודשים נשברת מסרו לי שישלחו לחברה ושם יחליטו אם הם לוקחים אחריות עליה.
שבוע שעבר הודיעו לי מהחנות שהטבעת חזרה והיא תוקנה והחברה מסרבת להחלפת הטבעת.
יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של החברה לאחר מסירת פרטים אמרה לי הנציגה שתחזור אלי.
המתנתי בסבלנות אך עד היום טרם חזרה, יצרתי קשר שוב עם החברה וענתה לי הנציגה בשם דיני שהחברה קיבלה החלטה ע"י ההנהלה שלהם לא להחליף את הטבעת אלה לתקנה בלבד.
ביקשתי לקבל את ההחלטה בפקס ואת הנימוקים שלה מסרה לי שעלי להמתין לפקס רק מחר למרות שההחלטה הכתובה עם הנימוקים נמצאת אצלה היא מנועה מלשלוח לי אותה לפני שמנהלת בשם אלמה תבדוק אותה, ביקשתי לשוחח עם אלמה אך הנציגה סירבה להעביר לי אותה בטענה שהיא כבר לא נימצאת ואין אפשרות לדבר עם שום גורם בכיר בחברה כרגע, כששאלתי אותה מה שעות השירות שלהם מסרה לי שמשעה 8:00 עד השעה 17:00 וציינתי שכרגע השעה 15:42 ואין זה שאין להם שום אפשרות לתת לי מענה? מסרה לי שרק תוך 48 שעות תחזור אלי מנהלת השירות אלמה ועלי להמתין.
מתברר שכך נותנים שירות לטבעת אירוסין שעלתה מעל 4,000 ש"ח.
פשוט מתנערים ממנו
לכן ברצוני להזהיר את כולם שעליהם להיזהר מרשת זו אשר לא דואגת שיהיה מענה ללקוח שלהם ואינם לוקחים אחריות על מוצרים.
דבר נוסף רציתי לציין שהטבעת עדיין נמצאת בחנות של רשת זו בקניון בבאר שבע
כך שאני היום ללא טבעת אירוסין ללא 4,000+ ש"ח וגם ללא מענה!!!!
|
עלבון, בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|