|
|
|
|
|
|
שעון לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
אור עקיבא |
כתובת: |
אורות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות רכשתי שעון בסניף באורות אור עקיבא וכשבוע השעון אינו עובד כראוי נגשתי היום לסניף ונאמר לי שהסוללה אינה עובדת כראוי לכן לריך לשלוח את השעון לחברה ויהיה מוכן בעוד שבוע. כעסתי וביקשתי מהמוכרת שתחליף לי את השעון כי לא יתכן שלאחר 3 שבועות תתקלקל סוללה כמובן שהיא אינה הסכימה ואמרה שאין לה שען לכן היא צריכה לשלוח את השעון וחוץ מזה רכשתי את השעון מויטרינה ,תשובה ממש לא ענינית מכיוון שכל השעונים והתכשיטים נרכשים מתוך ויטרינה השאלה כמה זמן הם הין בויטרינה? ואת זה רק אתם יודעים ,אני מאוכזבת מאוד מהשרות הנורא לא יתכן שאחרי זמן כה קצר סוללה מתקלקלת ואצטרך להמתין שבוע ימין לשעון מתיקון .זאת הפעם הראשונה וכמובן האחרונה שאקנה אצלכם ואדע גם לענות למי שישאל אותי על החנות.
|
|
|
|
|
|
|
|
רויאלטי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|