פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מאוד!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לאימי ליום ההולדת טבעת ,אך התברר שהיא לא במידה, והיה דרוש תיקון.
לאחר שהבטיחו להחזיר את הטבעת מתיקון לאחר שבוע מקסימום שבועיים, הטבעת לא חזרה, עד היום, כאשר עבר כבר חודש!!! יום הולדת עבר כבר ואין טעם כבר למתנה,אך הטיפול והיחס המזלזל הותירו בי טעם רע ועוגמת נפש.
מצער לראות שרשת כזאת גדולה ומוכרת בארץ מתייחסת בכזה זלזול ללקוחותיה
זו הייתה הפעם האחרונה שאי פעם אכנס לשם וגם כל מכריי.
מקווה שתלמדו לקח מהמקרה שלי ולא תקנו משם יותר, לאנשים מגיע תמורה הולמת לכספם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות לק שם ותפקיד:
הצטערתי לשמוע אודות המקרה שתיארה הגברת תהילה אבן חיים,
צר לי על עוגמת הנפש שנגרמה לה בעקבות העיכוב בהגעת התכשיט.
הטבעת התעכבה במשרדינו בשל העדרות של שליח באחד הסבבים לצפון הארץ מה שעיכב את הגעת הטבעת במועד.
יחד עם זאת כאמור אני לוקח אחריות מלאה על המקרה ומתנצל בפני הלקוחה ואמה.
תגובה:
בשיחה בין הלקוחה לבין הגברת גילי מנהלת אזור צפון ברויאלטי בסוף השבוע שעבר
התנצלה מנהלת האזור אישית בפני תהילה ואף סוכם ביניהן על פיצוי הולם שתעניק החברה לתהילה מתוך רצון להביע את צערנו וכן את העובדה שאנו חפצים ביקרה של הלקוחה למרות מה שאירע.
הפיצוי עתיד להגיע לקיריון מחר יום ב' 1.5.06
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה