פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר שנקנה אצלכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מר כבסה היקר !!
אני חוזר ומתלונן בפניך על החלפת המוצר הלא הגיונית שאתה מתעקש עליה.
אני מוחה ובתוקך על העובדה שאתה מציין שאני מחזיק כבן ערובה את המוצר !!!
אמנם אתה מנסה באלגנטיות לצייר תמונה ורודה ושאתם "באים לקראתי", אתה בוחר לא להתיחס לנושא חשוב שהעליתי והוא שלמרות שרכשתי בהנחה גדולה את המוצר ברגע שאני מחזיר אותו אתה מוכר אותו ללא הנחה של 50% ואתה לא תפגע כלל וכלל מההחזרה.
בנוסף, המחירים בשבעת הכוכבים גבוהים מעט יותר מהמחירים באבנט ומכאן נובע ההפרש, לא מעיצוב שונה ולא מכורח העובדה שהספקים שונים, העגילים שרכשתי ואלו שאישתי מעונינת להחליף אליהם הם דומים לחלוטין ורק הקוטר שלהם שונה.
לעניננו, תודה רבה על ההנחה המשמעותית שאתה נותן על ההפרש אך איני מוכן לקבלה כיוון שהענין הוא עקרוני- לא מגיע לכם שום תוספת על ההפרש נהפוך הוא מגיע לי זיכוי על ההפחתה במחיר שכן כפי שציינתי אתם תמכרו את העגילים שאחזיר במחיר גבוה יותר מאלו שאני מעונין להחליף אליהם.
כספי סוג הנזק :
הדבר היחיד שאני מוכן להתפשר עליו הוא לא להוסיף כלל פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות. שם ותפקיד:
עודני עומד מאחוריי הדברים שכתבתי בתגובתי הקודמת.
יחד עם זאת במחווה של רצון טוב אסכים לוותר על התשלום .
תגובה:
הגברת תוכל להחליף את זוג העגילים בזה שחפצה בו ללא תוספת מחיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה