פגיעה בשירות חמורה! |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי טבעת יהלום בסניף הרצלייה קניון "שבעת כוכבים", אך התברר שהיא לא במידה ונמסר להקטנה בסניף אשדוד קניון "סי מול". טבעת חזרה מתיקון גדול ב- 5 מידות ועקומה. לשאלתנו, האם זה תבעת שלנו ודיילת מכירות לא טעתה ,היא בעצמה הייתה מופתעת מאיכות ההקטנה ומראה החדש של הטבעת.
חשוב לציין שמדובר בטבעת אירוסיים ,ולא צריך להסביר, שיש קשר סנטימנטאלי לטבעת. לאחר שיעצתי נשואיים, חברה שלי לא נפדה מטבעת ואפילו לא רצתה להקטין אותה. אני לא יכול לתאר על פגיעה נפשית שנגרמה לחברה, לאחר שדיילת מכירות אמרה שבוצע טעות ברישום מידה והתכוונה לשלוח את הטבעת שוב לתיקון.
לא הייתי נוכח בקבלת הטבעת מהתיקון, אך באותו רגע קיבלתי טלפון בחברה והיא אפילו לא יכלה לתאר מה קרה מרוב הבכי. הסברתי לה שצריך להחזיר את הטבעת לחנות, היא אמרה שלא מעוניינת להיפרד שוב מהטבעת. לאחר שהיא נרגעה, היא חזרה לחנות ודיילת מכירות דיברה עם מעבדה והובטח לה טבעת חדשה במידה המתאים. טבעת נמסר.
מצב קיים – נקנה טבעת אירוסים, שאמור לקשר אנשים ולהביא שמחה וחיינו עם כול מה קשור לזה...
חברה שלי לא מוכנה לקבל עכשיו את הטבעת, לטענתה זה לא הטבעת שקיבלה ביום ההצעה ושיש לה רגשות כלפי טבעת המקורית.
תכנסו עכשיו למצב שלי, ותנסו להבין מה אני אמור להרגיש ואיזה עוגמת נפש נגרמה כאן ועוד כמובן שולם עבור זה.
פרטים נוספים :
מספר תיקון 100764
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קודם כול טבעת חדש ולא מתוקן, לתת מענה ראוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|