פרטי התלונה

תלונות רויאלטי

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בשירות חמורה! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי טבעת יהלום בסניף הרצלייה קניון "שבעת כוכבים", אך התברר שהיא לא במידה ונמסר להקטנה בסניף אשדוד קניון "סי מול". טבעת חזרה מתיקון גדול ב- 5 מידות ועקומה. לשאלתנו, האם זה תבעת שלנו ודיילת מכירות לא טעתה ,היא בעצמה הייתה מופתעת מאיכות ההקטנה ומראה החדש של הטבעת.

חשוב לציין שמדובר בטבעת אירוסיים ,ולא צריך להסביר, שיש קשר סנטימנטאלי לטבעת. לאחר שיעצתי נשואיים, חברה שלי לא נפדה מטבעת ואפילו לא רצתה להקטין אותה. אני לא יכול לתאר על פגיעה נפשית שנגרמה לחברה, לאחר שדיילת מכירות אמרה שבוצע טעות ברישום מידה והתכוונה לשלוח את הטבעת שוב לתיקון.
לא הייתי נוכח בקבלת הטבעת מהתיקון, אך באותו רגע קיבלתי טלפון בחברה והיא אפילו לא יכלה לתאר מה קרה מרוב הבכי. הסברתי לה שצריך להחזיר את הטבעת לחנות, היא אמרה שלא מעוניינת להיפרד שוב מהטבעת. לאחר שהיא נרגעה, היא חזרה לחנות ודיילת מכירות דיברה עם מעבדה והובטח לה טבעת חדשה במידה המתאים. טבעת נמסר.

מצב קיים – נקנה טבעת אירוסים, שאמור לקשר אנשים ולהביא שמחה וחיינו עם כול מה קשור לזה...
חברה שלי לא מוכנה לקבל עכשיו את הטבעת, לטענתה זה לא הטבעת שקיבלה ביום ההצעה ושיש לה רגשות כלפי טבעת המקורית.

תכנסו עכשיו למצב שלי, ותנסו להבין מה אני אמור להרגיש ואיזה עוגמת נפש נגרמה כאן ועוד כמובן שולם עבור זה.

פרטים נוספים :
מספר תיקון 100764
עוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כול טבעת חדש ולא מתוקן, לתת מענה ראוי פתרון נדרש :

רויאלטי שירות לקוחות

, תגובה:
רביב כבסה-מנהל שרות ומ שם ותפקיד:
צר לי אכן אם נעשתה טעות כזו בידי דיילת המכירה שהביאה למצב בו הטבעת הוגדלה מעבר למבוקש באופן משמעותי.
שליח מיוחד יאסוף את הטבעת עוד היום מסניף אשדוד ויביא אותה אל המעבדה בת"א.
תגובה:
הלקוחה בכל מקרה לא תינזק ואנחנו נעשה כל מה שניתן כדי לרצות אותה,
לכשתגיע הטבעת לכאן ולאחר בחינת הנושא ניצור עימה קשר טלפוני ונחליט יחדיו מה לעשות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה