פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרב קוק 5 כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי שעון ריצה המודד דופק מבית נייקי הנרכש לפני כשנתיים. רצועת הגומי של השעון נסדקה וכן יש צורך להחליף סוללה. אחריות החברה היא לשנה ועל כן הוא כבר לא באחריות. אני גר בחיפה וניסיתי לקבל שירות בכל חנות המוכרת שעוני נייקי, אך כולן טענו כי ניתן לקבל שירות רק בהגעה ישירה לבית "אום טיים" בתל אביב, שהיא היבואנית של נייקי בארץ. את אותה תשובה קיבלתי גם ב"רויאלטי" בחיפה על אף העובדה שהיא חנות סניף של אום טיים ושייכת לאותם בעלים.
בשיחה טלפונית לאום טיים הובהר לי כי עליי להגיע בעצמי למקום וכי אין להם אתר אינטרנט או דרך פתרון אחרת. בכל זאת הטרחתי את עצמי עד לבית אום טיים, אך כאשר הגעתי הבחורה בקבלה העיפה מבט חטוף בשעון ואמרה כי הם לא נותנים שירות לדגם הזה יותר. ניסיתי להסביר לה את פרטי המקרה, שהשעון חדש יחסית, שהוא נקנה בסך הכל לפני כשנתיים וחצי וכו' אך היא היתה חסרת סבלנות. כששאלתי אותה מה האפשרויות שלי כעת, היא ענתה שאין לה מושג אבל אין לה מה לעשות. שאלתי אם אפשר להעלות את הבעיה למעלה ממנה, היא ענתה שלא, ולשאלתי אם יש להם מערכת לטיפול בתלונות היא ענתה שאם אני רוצה להתלונן אני יכול לעשות זאת באתר נייקי העולמי, ושאין בארץ שום מספר טלפון,כתובת או פקס שניתן להתלונן דרכו...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת רצועה וסוללה פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה