פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ועליבות נושא התלונה:
מקסימוב sandra שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
מרכז יכין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות עם בעלי ראינו נעל שרשום לה מחיר 499שח והיא במבצע40% ורשום עליה 249שקל אני אומרת למוכרת זה המחיר 249 היא אומרת לי כן נשארו לי 3 זוגות אחרונות והם ב249שח אמרתי לה תני לי 2 זוגות .כשבעלי שילם בקופה אני יצאתי לא היתי על ידו בקופה בדרך הביתה אני מסתכלת על הקבלה ואני רואה שהוא שילם 600שח אמרתי מה זה הנעל עולה 249 איך שילמת עליהם 600 שח. התקשרתי לחנות וענה לי המנהל שמו ירון אמרתי לו שהוא עשה טעות שרשום על הנעל 249 שח וגם המוכרת הישרה את זה בבדעות שזה המחיר 249שח. הוא אומר לי חכי אני יבדוק הוא אומר רשום 499שח ויש אליהם 40 % ואני אומרת לו נו ו.... מה כתוב למתה אז הוא שותק ואומר לי אה כן מה כן רשום לך 249שח הוא אומר לי מה פתאום לא רשום כלום רשום רק 40% .אמרתי לו אין דבר כזה הוא אומר לי בואי תראי.חזרתי לחנות אחרי 20 דקות נגשתי ישר לנעל וראיתי שהם שינו את המחיר ורשמו 499שח 40% ו300 שח בקיצור תיקנו את הטעות והוא אומר לי שהוא לו שינה כלום זה מה שהיה מהתחלה .הוא צעק עלי הרים את קולו מאוד גבוע ואמר לי בואי תחזרי את הנעליים וקחי את הכסף שלך ועל תחזרי לפה יותר אני מאוד התכזבתי ממנו אמרתי לו שהוא רמאי ואני ידאג שיטפלו בו אני קונה הרבה בנייקי ו זה לא קרה לי אף פעם דבר כזה ממש בייש אותי ליד אנשים רבים דיברתי עם עוד בחורה שעובדת שמה דוברת צרפתית ואמרתי לה תשאלי אפילו את המוכרת שתיפלה בנו שמה ים והיא ענתה לי לא צריך שאני ישאל אותה אני גם ככה לא סומכת עליה והיא מטורללת בראש עניתי לה איך את יכולה לדבר ככה על העובדת בקיצור נגשתי למוכרת ים ואמרתי לה שההיא לכלכה עליה ואז ההיא באה ואמרה לי אני באתי לעזור לך ואת הולכת להגיד מה שאני אומרת זה לא יפה יש אלוהים שישלם לך .אני לא מבינה איך היא נסתה לעזור לי כשהיא מלכלכת על העובדת המסכנה.טוב אני רוצה לציין כשמאוד התכזבתי מהשירות מההתנהגות ומהזלזול בלקוחות אני ידאג שהיטפלו בדחיפות במנהל החנות שמו ירון כשהוא צעק אליי ודיבר עם ידיים כאילו הוא רוצה לריב .אני בסך הכל באתי לקנות נעל והמחיר שרשום אפילו שהם עשו טעות הם חייבים למכור במחיר שרשום וחוץ מי זה הלקוח תמיד צודק זה מה שאני יודעת.אבל על העוגמת נפש שהוא גרם לי אני ידאג לזה בדרך עורך דין.תודה
עלבון סוג הנזק :
חבל זה סניף חדש אני מציע שתחליפו הנהלה ואני דורשת התנצלות ופיתרון בעיה מצדכם פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה