פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית נעלי נייק חיקויי לילדי בן ה6 לאחר שבוע כבר היה קילוף בנעליים ואח"כ הנעל התחילה להיפרם בכל צדדיה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפנות לפניית תלונות הציבור הנ"ל, קניית נעלי הנייק בסניף רננים היה בחודש ינואר ובמהלך החודש הנעל פשוט לא נראה נעל נייק ממש כחיקוי הצבע הסוליה היה צבוע ולא אורגנל כמו שאר הנייק הנעל התקלפה בצבע וגם במהלך החודש וחצי כל התפרים בנעל נפתחו, פניתי לסימה שהיא לדיברת מנהלת הסניף שלא עזרה כלל וישר אמרה כי הנעל עברה כביסה, אמרתי לה כי הנעל כלל לא עברה שום מכבסה רק ניגוב עם מטלית, היא מסרה לטיפול שלקח כשבועיים תשובה שלא ניתן לקבל נעל חדשה והתעקשה שהנעל כן נמצאה שעברה כביסה.
ברצוני לדעת איך פונים למודעה בטלויזיה על רמאות שכזו שהנעל הזו היא לא נעל מקורית ורואים זאת, אני קונה נעלי נייק לכל המשפחה ומעולם לא ראיתי נעל נייק מסוג זה שנראה כל כך גרוע. ברצוני להוכיח במעבדה שהנעל אכן לא כובסה מעולם על ידי, וברצוני לעשות זאת במעבדה מורשת להוכחת ייצור פגום שכזה שהורס את שם נייק בכלל.

עצם העובדה שלא נענתי לבקשתי להחליף את הנעליים רק לתקנה לא ויתרתי ועדיין לא אוותר גם אם אצתרך להגיע לטלויזיה לחשוף את הפרשה השקרנית של מוצר חיקויי שנראה כל כך לעיין.

נא תשובתכם המיידית למי לפנות ובחזק על נושא זה.

כרגע בני בלי נעלי ספורט למעלה משלושה שבועות מכל הנושא הנ"ל.

אודה לכם מיידית
להתקשר אליי גלית 0523515458 או 09-7431375
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הנעל במיידית בחנות אחרת ולא בסניף הנ"ל פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה