פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סווצארט פגום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי עליונית של נייקי בשויי 375 שקלים לאחר שלבשתי את הג'קט 3 פעמים נראו פרורים בבד באזור בית השחי.סניף נייקי חיפה לא הסכימו להחליף או לזכות בטענה שזה תוצר של הילקוט שעל גבי .נייקי שרות לקוחות טען אותו הדבר.זהו גורם חיצוני שפגע בבד.שאלתי האם בהוראות יצרן של נייקי כתוב שאסור ללבוש תיק גב ואסור ללבוש את המוצר יותר משלוש פעמים.לצערי נתקלתי באוזניים ערלות אשר מאשימות את הלקוח בשימוש לא תקים במוצר.אני יודעת שנעשה לי עוול ואי צדק ואני מקווה שתעזרו לי לטפל בחברה שאינה מצליחה לשרת את לקוחותייה.
כספי ,עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא של המוצר פתרון נדרש :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה