פרטי התלונה

תלונות נייקי

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שלא מקבל מענה בחנות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
וונדום אופנה בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג נעלי נייק ב- 580 ש"ח וכחברת מועדון שילמתי 522 ש"ח ב- 27/12/2009 ובתאריך 05/01/2010 החזרתי לחנות לאחר שעשיתי איתן הליכה על מכשיר הליכה בביתי 3 פעמים כ- 40 דקות, אפילו החוצה לא יצאתי איתן עדיין, הן נקרעו בצד הפנימי שחובק את כף הרגל בנעל אחת ובנעל השנייה נראים סימנים של התחלה , יש לי תמונות. בחנות התיחסו בזלזול והאשימו אותנו בפגם לא נתנו מוצר חליפי ולא החזר כספי למחרת לאחר ששלחתי מכתב בפקס לשירות לקוחות חזרה מנהלת החנות טלפונית באופן בוטה טענה שבתי עשתה ספינינג עם נעלי הספורט והצעתה היא תיקונם אצל חייט כדבריה או לחילופין מתן 20% הנחה בקניה חוזרת. הרגשתי היא שכאילו קניתי מוצר בדוכן רחוב שאין לו אבא ואמא , מי שמע כדבר הזה לקנות מוצר יקר בחנות מורשית ולא לקבל שירות במסגרת של 9 ימים שהמוצר אצלך, בדעתי לפנות לערכאות אבקש ייעוץ.
וכספי ובזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

נייקי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה