פרטי התלונה

תלונות סייקו

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שעון סייקו- שירות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סופר גולד-קריון קרית ביאליק כתובת:
סופר גולד-קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר קניתי שעון לגבר של חברת סייקו בחנות היוקרתית סופרגולד בקריון קרית ביאליק המשווקת שעוני סייקו. השעון היה מיועד לחברי כמתנת אירוסין. 4 חודשים לאחר הקנייה השעון החל לפגר בשעתו. (הוא הפסיק לעבוד למשך זמן מה ואז החל שוב....) הגעתי עם האחריות לסופר גולד ובקשתי לתקנו. השעון נלקח לתיקון במעבדה בתל-אביב, וחזר אלינו רק לאחר 3 שבועות. ב-26.1, לקחתי בשמחה את השעון מתיקון, נאמר לי כי הכל בסדר וכי היה בסה"כ צורך לנקותו מבפנים. נדהמתי כי כבר למחרת הבעייה חזרה על עצמה ושוב החל השעון לפגר בשעתו. חזרתי לחנות וציינתי כי לא ייתכן שקניתי שעון כה יקר, 3 שבועות הוא לא היה אצלינו, ויום לאחר שהוא חוזר מתיקון, שוב חוזרת אותה הבעייה. בקשתי לקבל שעון חדש , אך נמסר לי כי הדבר בלתי אפשרי ויקחו אותו שוב לבדיקה. בנוסף הובטח לי כי הפעם זה לא יקח 3 שבועות.... למרות ההבטחה השעון חזר רק לאחר למעלה משבועיים....קיוויתי שהפעם העניין נסתיים וחברי יוכל להנות ממתנת משפחתי. לא עבר שבוע, ושוב אותה תקלה בדיוק חזרה על עצמה. חזרתי שוב לחנות, ודרשתי לדבר עם הממונים, נמסר לי כי איני רשאית לשוחח עמם וכי אני יכולה להתקשר לשירות לקוחות. התקשרתי לשירות לקוחות, בקשתי לדבר עם הנציג האחראי, נאמר לי כי ישובו אליי, ולא שבו.....לאחר טלפונים ובירורים רבים, נמסר לי כי לאחראי קוראים רביב. רק לאחר שהתעקשתי לשוחח עמו , אמר לי כי יבדוק באופן אישי את הבעייה, אך בכל מקרה עליי לתת שוב את השעון. ב 16.2. נתתי שוב את השעון לסניף בסופר גולד בקריון. מאז עבר למעלה משבוע, אותו בחור בשם רביב לא טרח לחזור אליי, גם כשהתקשרתי סרבו לתת לי לדבר עמו. המוכרות בסניף הקריון חסרות אונים ואומרות לי במבוכה כי הן מבינות את כעסי, אך גם להן אינו עונה.... מיותר לציין את עוגמת הנפש הקשה, הזמן שהשקעתי בטלפונים ובבקשות לתיקון. וכמובן, את חוסר האונים שלנו מכך שקנינו שעון של חברה יוקרתית, וכי אותה תקלה חזרה על עצמה במשך 3 פעמים... כרגע השעון נמצא ברשות החברה, וכאמור הנציג שאמור לטפל בכך ,אינו שב לא אליי ולא למוכרות בסניף הקריון......
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לקבל שעון חדש פתרון נדרש :

סייקו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה