פרטי התלונה

תלונות ברזי חמת

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי של חברת חמת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע הגיע אלי טכנאי של חברת חמת לטיפול בנזילה בברז המטבח, הברז עדיין בתקופת האחריות. לאחר תיקון הנזילה ולאחר שהטכנאי הלך הסתבר לי כי בקושי יוצאים מים מהברז- מעין טפטוף מוגבר. פניתי לחברה לאחר יומיים בהם ניסיתי לבדוק את מקור הבעיה, וביום רביעי הובטח לי שיגיע טכנאי ביום ראשון שלאחר מכן. כשהסברתי כי יש לי 3 ילדים בבית ואין לי אפשרות להעביר ככה עוד 4 ימים, אמרו שאין מה לעשות. כשאמרתי שהנושא דחוף הפנו אותי לדבר עם הטכנאי אשר התווכח איתי שזה לא קשור לתיקון שלו. ביקשתי שהאחראי יחזור אלי- אמרו לי שיחזור אלי רק ביום ראשון כי יש לו 48 שעות לחזור אלי והם לא עובדים בימי שישי. כיוון שביקשתי שיחזור אליי בדחיפות- הוא חזר אלי ביום חמישי בצהריים. הוא טען שזה לאו דווקא קשור לביקור הטכנאי (נראה צירוף מקרים הזוי שמאז שהטכנאי תיקן את הנזילה אין מים בברז). לאחר שביקשתי שיעשה מאמץ לשלוח טכנאי לפני סוף השבוע- הבטיח שיבדוק ויחזור אלי. הסברתי לו שבכל מקרה אין באפשרותי לקחת יום חופשה ביום ראשון כדי להיות בבית בין השעות 11:00-13:00, שאלה השעות היחידות האפשריות. הוא אמר שיבדוק מה אפשר לעשות. כמובן שהוא לא חזר אלי ובשיחה שלי עם מוקד השירות ביום ראשון בבוקר- קיבלתי את אות התשובה- שאלו השעות היחידות. הסברתי שלא נראה לי הגיוני שבגלל תקלה שנגרמה ע"י הטכנאי שלהם אני צריכה להפסיד יום עבודה שיורד לי מהמשכורת כדי לחכות לטכנאי. לא היו מוכנים לבוא לקראתי והפנו אותי לדבר עם הטכנאי. הטכנאי אמר שהוא באזור רק בשעות שקבעו לי ואין מה לעשות. נאלצתי לצאת מהעבודה (שעות שירדו לי מהמשכורת) כדי לפגוש את הטכנאי.

ברזי חמת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה