פרטי התלונה

תלונות ברזי חמת

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 חודשים קנינו מקלחון של חמת וקיבלנו אחריות לשנה, לפני כחודשיים ניסינו לפנות לחברה על מנת לזמן אותם לתיקון או שלא עונים או שמבטיחים או שקובעים ולא באים בקיצור אין עם מי לדבר

ברזי חמת שירות לקוחות

, תגובה:
שרה אמיר מנהלת שירות שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה בחברתנו בתאריך 11/09/2011 ותוכן תלונתך נבדקה במח' השירות.
מח' השירות מעניקה ללקוחות שרות מקצועי, אמין ומהיר ככל שניתן.
תגובה:
נקבעה פגישה עמך למחר 06/10/2011.
הנני בטוחה שממחר תמשיך להיות לקוח מרוצה של חמת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה