|
|
|
|
|
|
ברז חדש פגום שלא מתקבל זיכוי עבורו |
נושא התלונה: |
שבת 03 מאי 2003 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
נרכש דרך הום סנטר ק. עקרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במאי 2003 רכשתי ברז שלבסוף התקלה תוקנה מבלי שאחליפו, כעבור כחצי שנה שוב היתה תקלה וביקשתי מהאינסטלטור להחליפו בברז "חמת" שרכשתי בהום סנטר. בעת ההחלפה הברז דלף ולא ניתן היה להתקינו .כפתרון לבעייה נרכש ברז אחר ברחובות ע"מ שאוכל לתפעל את המטבח במיידית ולא אחוייב בקריאת אינסלטור בשנית. תלונה על ספור זה הועברה למועצה הישראלית לצרכנות והתשובה שקיבלתי שבעצם יש תעודת אחריות ואני צריכה לפנות לחמת "..החברה דואגת להגיע לבית הלקוח במידה וישנה בעיה כלשהי במוצר..". מודה לא טיפלתי בזה בשנה האחרונה ולאחרונה, כשפניתי ל"חמת" נאמר לי להביא את הברז לתחנת שרות באור יהודה.
אני קובלת על שרות של מוצר חדש מבחינתי שלא קיבלתי תמורה לתשלום עבורו ואני נדרשת להביאו לאור יהודה לתיקון שמן הסתם אצטרך להשאירו שם ושוב להגיע לשם לאחר תיקונו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזירו להום סנטר ולקבל תמורה כספית עבורו או ברז ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ברזי חמת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|